Isnin, 10 Oktober 2011

AMAT PREJUDIS BISKOP PAUL TAN INI.

Semua pembaca di minta ke blog DARUL EHSAN TODAY ke pautan ini BISKOP PERTIKAI KENYATAAN DYMM SULTAN SELANGOR.  Di bawah ini petikan kenyataan Biadap Biskop tersebut dari etnik CINATOKRASI-Ultra Kiasu.
Inilah Wajah si Paul Tan Bahlol
Biskop Katolik Paul Tan Chee Ing menyifatkan kenyataan Sultan Selangor berhubung laporan Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Selangor (JAIS) mengenai cubaan memurtadkan umat Islam oleh orang Kristian di Gereja Methodist Damansara Utama pada 3 Ogos lalu sebagai "kekaburan yang akan membuat tuduhan melampaui ke atas orang Kristian tidak lebih sukar pada masa hadapan berbanding sekarang."

"Ampun Tuanku, bagaimana mungkin untuk mengatakan bahawa terdapat cubaan untuk memesongkan akidah umat Islam pada majlis makan malam di DUMC itu tetapi tidak ada bukti yang mencukupi bagi membuat pendakwaan,” kata pemimpin agama Katolik dari bahagian Melaka-Johor, dalam reaksinya berhubung perkara itu.

"Jika bukti tidak mencukupi, sepatutnya tidak perlu ada sebarang dakwaan salah laku," kata Tan yang kini juga adalah presiden Persidangan Biskop Katolik Malaysia.

"Berdasarkan kenyataan sultan, penganjur majlis makan malam Kristian itu telah diberi pelepasan yang tidak menjamin pembebasan daripada tuduhan mereka memurtadkan umat Islam,.

"Saya lebih suka tiada kenyataan dikeluarkan sama sekali berbanding kenyataan yang tidak jelas,” katanya.
BIADAP! Perenggan terakhir itu menggambarkan sifat tidak hormat Biskop Derhaka kepada KDYMM Sultan Selangor selaku Ketua Agama Islam Selangor. Siapa Biskop ini hendak mengajar KDYMM Sultan Selangor mengeluarkan kenyataan mengenai kepentingan agama Islam?

Bak kat DET lah .. Siapa yang hendak mengaku kalau sudah berak di tengah jalan.

Komen hamba mudah saja, ini membuktikan bahawa si Paul Tan sudah mengelabah berok kerana KANTOI! Tapi hamba cukup geram dengan sikap prejudis bongkak angkoh dan biadap si Paul Tan Bahlol dalam perenggan terakhir tersebut.

Mujurlah KDYMM Sultan Selangor hanya memberikan amaran keras dan JAIS tidak melakukan pendakwaan ke atas pengurusan gereja DUMC. Jomlah kita hantam balik kenyataan Prejudis si Paul Tan bahlol tersebut.

Hamba Lebih Suka Paul Tan Tutup Mulut dan Mohon Maaf daripada Mengeluarkan Kenyataan Prejudis Paling Bahlol.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bangsa ini memang bangsa kurang ajar dan biadap. apa bezanya dengan perbuatan lim guan eng, namewee dan manoharan. percayalah akan ada banyak lagi benda yang menyakitkan hati kita orang2 melayu dan raja2 melayu selagi tiada tindakan diambil terhadap apa yang telah mereka berempat ini lakukan. bagi saya mudah sahaja.... lucut kerakyaatan mereka sebelum nasi menjadi bubur dan cacing naik kemat

Jas Salleh berkata...

Yup betol tu ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...