Jumaat, 2 September 2011

DR XAVIER JEYAKUMAR BENGANG !

GAP mendedahkan Dr Xavier Jeyakumar pariah PKR yang cenderung kepada Sosialis Religus dan komunisma yang suka Melayu dibenarkan murtad dan yang cukup benci artikel 3 Perlembagaan Malaysia sedang bengang tahap berok tak dapat mengawan terhadap kakitangan awam Selangor yang enggan menuruti perintah-perintah puak komunis dan sosialis Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat. 


Menurut GAP bagaimana ribuan kakitangan awam Selangor dalam majlis perbandaran hendak mentaati perintah-perintah komunis dan sosialis dalam PKR yang bersifat luar tabi'ee belaka? Menurut GAP, protes kakitangan awam Selangor terhadap Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat semkain meningkat dan memuncak. Ahli Majlis Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat lebih sudu dari kuah dan cukup berlagak.

Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat tidak berminat untuk mentadbir tapi hanya berminat untuk MEMERINTAH. Mentadbir dengan Memerintah adalah dua perkara berbeza. Puak Soislais tidak dapat membezakan antara kerja-kerja mentadbir dengan kerja-kerja memerintah.

TAHNIAH KEPADA KAKITANGAN AWAM SELANGOR YANG SANGGUP MEMBANTAH PAKATAN SOSIALIS PEMBANGKANG RAKYAT!

1 ulasan:

AMCJ Resources berkata...

sendiri x betul... nak duk salahkan kt awam lak... pundek la lu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...