Jumaat, 2 September 2011

DAP SANG PENABAL RAJA AKAN MEMBERI LALUAN MUDAH KEPADA BN MENANG DI KELANTAN.


Peranan PENABAL RAJA yang sedang dimainkan oleh DAP akan membuka luang dan ruang seluas-luasnya kepada BARISAN NASIONAL untuk memenangi Kelantan dalam PRU 13. 2/3 kerusi Parlimen akan dimenangi dengan mudah oleh BN nanti. Itulah keputusan muktamad DAP. Janganlah melompat-lompat pula. KERUSI PARLIMEN bukan KERUSI DUN.

DAP akan memastikan PAS Kelantan menang majoriti mudah dalam PRN berasingan. Perkara ini telah dipersetujui oleh sekelompok berpengaruh kepimpinan PAS PUSAT.. Tapi segalanya akan bergantung kepada kejayaan DAP menukar kepimpinan PAS di Kedah. Cara yang sama akan dilakukan oleh DAP di Kedah sepertimana DAP tendang keluar dan memusnahkan pengaruh Dato Hasan Ali di Selangor. 

Kejayaan DAP dalam menukar kepimpinan PAS di Kedah akan menambahkah lagi kredibiliti DAP sebagai Dominan Penabal Raja. Natijah yang dikehendaki oleh DAP ialah menyakinkan pengundi Cina di samping mempengaruhi sejumlah 20% pengundi Melayu di kalangan ahli PAS (anak beranak PAS). 

Isu gosip Mat Jan MB Kedah akan ditukarkan oleh DAP bukanlah suatu isu kecil. Ianya akan membawa natijah yang lebih besar lagi. Kejayaan DAP memansuhkan dan mengecilkan kewibawaan Dato Hasan Ali merupakan kejayaan kedua terbesar selepas berjaya menabalkan Nizar sebagai MB Perak suatu masa dulu.

DAP tidak sesekali akan berminat untuk merebut jawatan PM tetapi amat berminat dalam menabalkan PM. Begitu juga dalam penabalan Menteri Besar. Ini adalah polisi Penabal Raja DAP bagi jangkamasa 10 tahun. Pada PRU 16 barulah DAP akan merebut jawatan PM apabila keseimbangan jumlah pemilih Cina dengan Melayu adalah pada kadar 49: 51. 

Menurut kajian yang dilakukan oleh Institut Hua Ren , Melayu hanya dapat dibudayakan semula dalam tempoh 15 tahun. Syarat-syaratnya ialah:-

1. Sentimen kebencian kepada UMNO berterusan. Untuk itu UMNO mestilah diberikan peluang untuk menang dalam PRU 13 dalam kadar di bawah paras margin 2/3 majoriti bagi kerusi Parlimen dengan kemerosotan undi Cina.

2. Kemenangan UMNO di dalam PRN Kedah, Perak, Selangor dikekalkan kepada kerusi-kersui tradisi tanpa penambahan baru. Ini kemudiannya akan di ubah melalui persempadanan semula. Isu SPR pada masa ini adalah begitu penting buat DAP bagi mencapai matlamat itu. 

3. UMNO mestilah diberikan kemenangan di Kelantan dengan menguasai kerusi Parlimen pada kadar majoriti mudah tetapi PAS mestilah dikekalkan kemenangan majoriti mudah kerusi DUN dalam PRN. Ini unutk memberikan laluan kepada strategi DAP sebagai Penabal Raja di Kelantan. 

4. Kesemua DUN di Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak dan Selangor akan ditentukan oleh DAP yang berperanan sebagai Penabal Raja kekal pada kedudukan sama dengan penambahan majorirti undi Cina. 

5. DAP akan mengukuhkan kedudukan di Pulau Pinang dan tetap berperanan sebagai Penabal Raja di Kedah, Perak, Selangor dan Kelantan sebelum menyerang habis-habisan dalam PRN selepas PRU 13. 

Kepada ahli-ahli PAS di Kedah, Pulau Pinang, Perak , Selangor dan Kelantan jangan hendak mimpilah Hj Hadi atau siapa saja pemimpin dalam PAS boleh MERDEKA daripada pengaruh DAP. PAS PUSAT sudah dijajah sepenuhnya oleh DAP. 

Pemenjaraan Anwar Ibrahim memudahkan peranan Penabal Raja DAP. Kita tidak boleh lagi membiarkan DAP kelihatan BERKUASA. Jika DAP berjaya mencaturkan kedudukan jawatan MB Kedah, yakinlah dan percayalah peratusan undi Cina akan semakin berkurangan di pihak BN. Manakala, anak-anak PAS akan mula berkiblatkan DAP. 


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kapada melayu/bumi di Malaysia...berhati-hati lah pada DAPigs. Jangan sekali-kali percaya pada mereka. Terbukti apa yang telah terjadi di Perak dulu, Selangor dan Kedah sekarang. Di Kedah mereka (DAPigs) ada lah minority tapi kenapa PAS
mengikut telunjok. Jangan sampai Malaysia jadi macam singapork. Bila mereka dapat perentah Malaysia akan mereka bawa masuk kaum2 cina dari
luar supaya kuasa tetap dalam tangan mereka. Waktu itu nangis berdarah orang2 melayu/bumi pun sudah tidak berguna lagi.

Jas Salleh berkata...

betul bro TN ...
DAP sedang giat berperanan sebagai PENABAL RAJA sebelum menjadi RAJA.

Tanpa Nama berkata...

Pas dalam sedar atau tidak telah ditipu oleh DAP sehingga DAP berjaya menubuhkan cawangan DAP dalam sayap kepimpinan tertinggi PAS....apa sayap DAP dlm PAS? Nak tahu apa dia?.?. Ia dinamakan himpunan penyokong PAS yg ditubuhkan bebrapa tahun lalu...ia jelas sarang DAP dlm organisasi PAS yg ditugaskan utk memantau dan access maklumat berhubung dasar dan hala tuju Dan strategy PAS dlm politik malaysia....dewan himpunan penyokong pas ini rata rata diangotai oleh ahli DAP tegar dlm setiap kawasan parliemen dan dUN...kepimpinan PAS amat teruja dgn kewujudan sayap non muslim dlm pas kononnya bukti penerimaan non muslim terhaap PAS malangnya pemimpin PAS amat naef dangkal dan bodoh dlm bab strategy politik dan peperangan saraf....lihatlah apa berlaku dlm pas mutakhir ini...pas di ugut dikedah...dipermainkan diselangor....timbalan presiden pas di kecam oleh karpal sigh....semuanya angkara memibiarkan DAP melacurkan ustaz ustaz pas dlm politik merebut kuasa akhirnya kuasa entah ke mana islam yg di jerit jeritkan langsung tiada daya....tahun lepas dlm muktamar agung pas...Dewan perhimpunan penyokong pas mendesak agar mereka diberi kuasa mengundi...JELAS sekali permainan politik DAP kafir harbi yg mahu menentukan siapa harus jadi hamba kuda baghal unta dan babi DAP dlm kepimpinan tertinggi PAS...hasilnya mat sabu menang dgn restu DAP....hancurlah PAS hendaknya...

Jas Salleh berkata...

Yup betul tu bro !
Diharapkan ahli PAS yg mempunyai kesedaran tinggi
cuku[2 lah bermusuh dengan UMNO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...