Rabu, 28 September 2011

AL KISAH LETUPAN, SPEKER MENTAL & NAMEWEE MEROYAN.

EDISI AL KISAH PADA KALI INI MEMPAPARKAN TRI-CERITA YANG GEMPAQ-GEMPAQ. ANDA DINASIHATI BERHATI-HATI MEMBACANYA.

AL KISAH LETUPAN.

Pagi tadi berlaku satu letupan mengeggarkan di EMPIRE SHOPPING GALLERY Subang Jaya yang dikatakan berpunca dari kebocoran gas. Camana boleh bocor tiada diketahui. Tapi kisah ini menggambarkan malapetaka dan bencana selalu berlaku dalam negeri Selangor yang mengamalkan C.A.T. Baca selanjutnya di sini http://nadirakyatmalaysia.blogspot.com/ dan sedikit gambar.






AL KISAH SPEKER MENTAL.

Siapa yang tidak kenal Maharaja Teng Cheng Kim? Speker DUN Selangor dan Pengerusi Majlis Pembersihan Dosa Besar Pakatan 'Tipo' Rakyat.ahli DAP Selangor yang sukar untuk memahami kenapa beliau lahir sebagai Cina dan bukan Melayu. GAP mendedahkan betapa mentalnya Teng sekarang gara-gara isu Hudud. Lihat twitter ni bawah ini.


Teng terlupa semasa beliau twitt keadaan mental beliau berada di tahap membimbangkan kerana PAS-DAP-PKR sendiri tidak pernah konsisten pendirian mereka mengenai Hudud. Beliau hanya merujuk kepada keadaan sakit mental seluruh kepimpinan Pakatan 'Tipo' Rakyat.

AL KISAH NAMEWEE MEROYAN.


Nambabewee fikir dia bagus sangat tak boleh di kritik dan dikondemkan dan berbangga kononnya dia berijazah dalam mass communication. Si babewee mengamok bila kena kutuk dalam Utusan Malaysia. Dulu dia kutok dan hina lagu kebangsaan kemudian kutok TNB sekarang kutok Utusan Malaysia kerana Nasi Lemaknya tak laku di pasaran. Hambe dah mual nak muntah dengan si babewee nie. Hambe fikir nak lancarkan kempen BOIKOT BABEWEE POREBER. Si babewee ini ada masalah jiwa.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...