Jumaat, 12 Ogos 2011

SELEPAS HASAN ALI, MUFTI SELANGOR PULA KATOK KHALID G !

BERAPA LAMA AGAKNYA KHALID G MAMPU BERTAHAN SEBAGAI MENTERI BESAR SELANGOR PALING JAHILUUN DALAM SELANGOR? TERDAHULU HASAN ALI TELAH KATOK PENTADBIRAN SOSIALIS RELIGUS KHALID G DENGAN ISU AGENDA MURTAD YANG DILAKUKAN OLEH DUMC. PADA KALI INI, MUFTI SELANGOR PULA BERSUARA LANTANG MENGKRITIK KEJAHILAN KHALID G DALAM MENGUATKUASAKAN LARANGAN UMAT ISLAM BEKERJA DI PREMIS-PREMIS ARAK DI SELANGOR DI BAWAH SEKSYEN 18 CERAIAN 2. 



Mufti Selangor DATO' MOHAMMAD TAMYES BIN ABDUL WAHID menempelak mana-mana pemimpin pakatan sosialis religus DAP PKR PAS PSM Selangor yang berusaha menghalang perlaksanaan seksyen 18(2) yang melarang umat Islam bekerja di premis-premis arak di Selangor.

Penguatkuasaan larangan tersebut dilaksanakan oldeh MPSJ baru-baru ini dan menadapat halangan dan tentangan daripada kelompok sosialis religus konco-konco Khalid G termasuk Teresa Kok dan Ronnie Liu. 

Puak aktivitis sosialis religus kritianiti Evangelikal di dalam DAP sememangnya menentang keras dan berusaha menghalang perlaksaan tersebut kerana mereka mahu orang Islam terus menerus berada di dalam dosa-dosa besar. 

Mufti Selangor memperjelaskan bahwa larangan tersebut bukan datang daripada dirinya tetapi adalah dari hukum hakam syariat Islam sendiri. Hukum yang datangnya daripada Allah swt.

Mufti Selangor itu menambah, “Saya yakin YB berkenaan tidak faham tentang soal agama Islam. Ini larangan dari Allah bukan dari manusia. YB tersebut bukan ‘orang agama’ dan bukan faham agama”. 


MEMANG BETULLAH, KHALID GG MANA FAHAM SOAL AGAMA ISLAM KERANA BELIAU PUN TIDAK ADA AGAMA YANG HENDAK DIPERTAHANKAN.



TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

usin berkata...

hahaha, teruk kena belasah!!!

Tanpa Nama berkata...

selangor dibawah PR sekarang ni dah memang macam haramjadah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...