Jumaat, 12 Ogos 2011

KENYATAAN-KENYATAAN RASMI YANG INGIN KITA DENGAR DARIPADA PEMIMPIN PEMBANGKANG.



PEMIMPIN-PEMIMPIN PEMBANGKANG AMAT SUKA MENGELUARKAN PELBAGAI KENYATAAN-KENYATAAN YANG BERAPI-API TAPI KOSONG TIADA ISI.MEREKA HANYA MAHU KUTA MENDENGAR APA YANG MEREKA MAHU KITA DENGAR. SEMPENA BULAN RAMADAN INI, APAKATA KITA MAKLUMKAN KEPADA MEREKA KENYATAAN-KENYATAAN YANG SANGAT-SANGAT INGIN KITA DENGAR DARIPADA MEREKA .

KHALID GG: 
"Saya memohon maaf kepada umat Islam kerana gagal menangani isu kemurtadan 12 orang Islam baru-baru ini dan menghalang perlaksanaan larangan orang Islam bekerja di premis-premis arak oleh MBPJ. JAIS telah melaukan tindakan yang betul berdasarkan kepada undang-undang. Saya mahukan lapuran lengkap segera daripada DUMC dan Ronnie Liu mengenai perkara ini ! Mereka wajib memohon maaf kepada semua umat Islam gara-gara mereka mengembangkan doktrin dan kepercayaan agama mereka di kalangan umat Islam dan mencemarkan kesucian bulan Ramadan ini.

Saya tidak mahu lagi perkara ini berulang dan saya arahkan Hasan Ali bertindak segera dengan JAIS. Saya menyokong penuh tindakan JAIS dan HASAN ALI. Saya akan meletakkan jawatan sebagai MB Selangor dengan kadar segera kerana saya malu perkara ini terjadi semasa saya menjadi MB.Saya amat malu !


TERESA KOK:
"Saya mohon maaflah di atas kejadian tersebut kepada semua umat Islam. Tidak sepatutnya DUMC melakukan perkara tersebut di dalam bulan suci orang Islam. Mereka telah melanggar peruntukan perundangan negara. Saya amat malu ! Saya juga akan meletakkan jawatan dengan kadar segera !








HJ HADI:-

Saya isytiharkan PAS KELUAR DARI PAKATAN DAN MENYERTAI UMNO ! DAP TELAH MUNGKIR JANJI DAN TIDAK MENGHORMATI UMAT ISLAM!

Saya minta semua ahli PAS buat demontrasi aman di depan DUMC dan di ibupejabat BECF dan CFM bagi menyatakan BANTAHAN kepada kegiatan PENGEMBANGAN KEPERCAYAAN AGAMA & DOKTRIN YANG MENYALAHI ajaran ISLAM di kalangan orang ISLAM ! JANGAN BERDIAM DIRI!


KHALID SAMAD:

Saya merasa kesal sungguh dengan apa yang pihak gereja DUMC lakukan setelah saya berhempas pulas memberikan sokongan kepada mereka selama ini. Nampaknya mereka telah mempermainkan saya dan mengkhianati kepercayaan saya kepada mereka. Saya amat menyesal kerana menyokong mereka selama ini.

Syaa isytihar dan sokong PAS keluar daripada Pakatan dan menyertai BARISAN NASIONAL sebagai parti komponen kerana PAS perlu memperkuatkan kedudukan orang ISLAM AHLISUNNAH WAL JAMAAH bersama-sama dnegan UMNO. 

Saya kagum dengan kehebatan dan keberanian HASAN ALI dan JAIS dalam bertindak menyekat usaha-usaha jahat DUMC mengembangkan doktrin dan kepercayaan agama mereka di kalangan umat Islam.


ANWAR IBRAHIM:-

WATALLAHI -WABILLAHI WAMINNALLAHI , Dengan ini saya bersumpah bahawa saya tidak meliwat Saiful Bukhari dan berkata benar mengenai dakwaan saya bahawa DS Najib memang kenal Altantuya. Jika saya berbohong, saya akan di timpa laknat oleh Allah SWT. 

Sokonglah UMNO / BARISAN NASIONAL kerana selama ini saya berbohong banyak perkara mengenai UMNO/BARISAN NASIONAL. 


AMACAM TIDAKKAH ITU YANG SANGAT-SANGAT KITA INGINKAN MEREKA MEMBERIKAN KENYATAAN DAN BUKAN APA YANG MEREKA MAHU KITA DENGAR MENGIKUT KEHENDAK MEREKA SAHAJA.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...