Ahad, 21 Ogos 2011

PSC: PKR DEMAM KURA-KURA.

ISU PSC (PARLIAMENT SELECTIVE COMMITTEE) BAGI PENAMBAHBAIKAN PROSES PILIHANRAYA TIDAK DI SAMBUT BAIK OLEH PKR SEBALIKNYA TELAH MENYEBABKAN PKR DEMAM KURA-KURA.  ANTARA SINDROM-SINDROM DEMAM TERSEBUT IALAH AZMIN ALI MINTA PRU DIJALANKAN SEGERA DAN ABAIKAN PSC, KEDUA PKR MENGANGGAP PSC ADALAH USAHA DS NAJIB UNTUK JADI PM TERAKHIR DAN KETIGA MEMPERLEKEHKAN SPR KERANA PENUBUHAN PSC.
Errr, tak sangka PKR boleh demam kura-kura dan tidak kebah akibat PSC. sambil di petik sebagai berkata (KeadilanDaily.com)
 “Saya ulangi, PSC hanya sandiwara untuk meredakan kemarahan (Pakatan) rakyat terhadap BN dan SPR  kerana menodai kedaulatan negara melalui daftar pemilih dan sistem pilihan raya yang kotor,” katanya.
Kelakarnya bila Azmin Ali menggunakan istilah 'Menodai Kedaulatan Negara' .Pemimpin PKR memang handal dalam penggunaan istilah-istilah yang mereka sendiri tidak faham apakah maknanya. Alasan yang sama dan retorik yang sama, 

Pada masa yang sama jika kita membaca apa yang tersirat dalam kata-kata Azmin Ali itu berkenaan dengan 'Kemarahan rakyat' sebenarnya memberikan isyarat terang dan jelas bahawa PKR amat marah dengan tindakan bijak DS Najib menubuhkan PSC/ JTP.

Kedua, frasa itu juga memberikan gambaran kepada kita baahwa tujuan dan matlamat BERSIH 1.0. 2.0 & 3.0 ialah MENCETUSKAN KEMARAHAN KEPADA KERAJAAN BN semata-mata dan bukannya untuk menuntut itu dan ini. 

TERIMAKASIHLAH AZMIN ALI KERANA ANDA BERJAYA MENGKANTOIKAN DIRI ANDA SENDIRI. SAKSIKAN KLIP VIDEO INI UNTUK MENDENGAR PENDAPAT AZMIN ALI MENGENAI ANWAR IBRAHIM. 



PERASAN TAK AZMIN ALI CUKUP SUKA MENGGUNAKAN FRASA 
SAYA ULANGI ....!
KALAU BEGITU KITA BERIKAN GELARAN KEPADA BELIAU

 SAYA AZMIN 'ULANGI' ALI.

AGAK-AGAK DARI MANA FRASA ITU TERCETUS ?
HAHAHHAHAHAHHA

2 ulasan:

C L J berkata...

Kenapa ??? Dah rasa diri terperangkap dah ka ????

Jas Salleh berkata...

dah terperangkap ler tur bro sbb tu Azmin Saya Ulangi Azmin demam kura2 dengan PKR

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...