Khamis, 25 Ogos 2011

PARI-PARI SPERMA BAKAL BERI KETERANGAN!

MEMANDANGKAN KEPADA KETIDAKMAMPUAN SAKSI PAKAR ANWAR IBRAHIM MEMBERIKAN SUATU TEORI, HIPOTESIS DAN SINTESIS BERKAITAN KAEDAH DAN CARA 'PIHAK KETIGA' ( PARI-PARI SPERMA) MEMPUNYAI AKSES DAN MEMASUKKAN AIR MANI ANWAR IBRAHIM DI DALAM DUBOR SAIFUL, MAKA HAMBE BERBESAR HATILAH DENGAN MEMBERIKAN TEORI, HIPOTESIS DAN SINTESIS MENGENAI PARI-PARI SPERMA. 

TEORI PARI-PARI SPERMA:
Pari-pari Sperma merupakan saudara kandung sebelah ibu kepada Pari-pari Gigi (Fairy Tooth) . Pari-pari Sperma ini biasanya akan datang dalam mimpi mana-mana lelaki dan wanita yang sampai akil baligh bagi menandakan mereka sudah dewasa. 


Keterangan gambar .. yang cun tu Pari-pari Gigi dan sebelah nya Pari-pari Sperma
Mengikut illusi dan halusinasi Anwar Ibrahim.

Tugas Pari-pari Gigi ialah mengambil gigi susu yang tertanggal dan digantikan dengan wang siling bertuah. 

Di Malaysia, oleh kerana ramai orangtua berusia emas seperti Anwar Ibrahim kadangkala bermimpi basah dan tercabut giginya maka pari-pari gigi dan pari-pari sperma datang dalam mimpi Anwar Ibrahim. 

Pari-pari gigi akan mengambil gigi Anwar yang tertanggal manakala pari-pari Sperma akan mengambil sperma Anwar Ibrahim semasa tidur. Dikatakan untuk mendapatkan taraf warganegara otomatis, kedua-dua pari tersebut telah memasukkan air mani Anwar Ibrahim ke dalam dubor Saiful. (Berdasarkan kepada illusi dan halusinasi Anwar Ibrahim).

Bagi memudahkan kerja pari-pari sperma, pari-pari gigi akan melancapkan Anwar Ibrahim dan memberikan hadiah JAM OMEGA kepada Anwar Ibrahim. Kedua-dua pari-pari tersebut bakal di panggil untuk memberikan keterangan cuma masaalahnya kedua pari tersebut dikatakan sedang sibuk dengan persiapan Hari Raya Aidilfitri, kena tunggu selepas raya. ~ Sekian Teori Pari-pari Sperma.

TEORI INI DI SAMBUT BAIK OLEH MAT SABU DALAM SATU TEMURAMAH BEBAS SEPERTI DALAM KLIP VIDEO DI BAWAH INI. TERIMAKASIH BLOGER GERAKAN ANTI PKR


Hambe belajar buat Teori, Hipotesis dan sintesis ini berdasarkan kepada pengalaman membaca blog-blog kumpulan Rocky dan portal pembangkang seperti Meloyanyakini, RPK KeBedulan, Harakah dan blog-blog sampah sarap pembangkang.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Otak Geliga berkata...

lawak gilerrrr..mmg mantap bro...ini kali pertama aku dgr pari2 sperma....maknanya berteraburlah air mani rakyat Mas ni ye???...nakal betul pari2 tu ye...hahahaha

nasib la ko pari2 sapa suh usik Anwar anugerah Tuhan. Masuk mahkamah kau...:p

Jas Salleh berkata...

Tengkiu bro ..
Maklumat ini di petik daripada Kenyataan Rasmi Laman Sesawang PERSATUAN PARI-PARI SE-MALAYSIA.COM.PUTARALAM.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...