Khamis, 25 Ogos 2011

ISU LYNAS: PUZIAH DISAHKAN ADALAH SI PARI-PARI RADIASI NUKLIR OLEH DUA ORANG SAINTIS NUKLIR.

BERMULA DARI KISAH SI PARI-PARI SPERMA, KEMUDIAN SI PARI-PARI WARGA ASING KINI SI PARI-PARI RADIASI NUKLIR . MENGESAHKAN SPEKULASI SEBELUM INI BAHAWA PKR SEBENARNYA ADALAH SEBUAH PARTI POLITIK DONGENGAN DARI ALAM KAYANGAN BERKETURUNAN WARGA ASING KOD 71 PLANET ZARGUS. 


TEORI YANG DIKEMUKAN DALAM SALURAN 555 HISTORY ASTRO DOKUMENTARI 'ANCIENT ALIENS'  ADALAH HAMPIR BENAR. TERNYATA, PKR ADALAH SEBUAH KONSPIRASI PARI-PARI YANG INGIN MENAKLUK DUNIA SEPERTI KISAH ' WAR OF THE WORLDS' 'TRANSFORMERS' DAN 'MARS ATTACK!' RAKYAT MALAYSIA BERPELUANG MENYAKSIKAN 'ALIENS CODE 71 ATTACK!'




Isu LYNAS ini memang sudah lama berkumandang dan menjadi begitu panas di Pahang. PKR memainkan peranan penting menakut-nakutkan rakyat jelata dengan kisah dongeng radiasi nuklir. Kilang LYNAS adalah sebuah kilang memproses bahan-bahan nadir galian bumi untuk dijadikan bahan komponen pembuatan barang-barang berteknologi. Pasarannya amat terhad. Industri ini membawa masuk pelaburan asing melebihi jumlah terkumpul pelaburan asing di Kedah, Kelantan, Selangor dan P.Pinang. LYNAS bukanlah sebuah Loji Nuklir sepertimanana dongeng yang di bawa oleh si pari-pari radiasi nuklir Puziah Saleh PKR.

Menariknya, salah seorang saintis nuklir itu adalah ahli Parlimen dari PAS yang memaklumkan bahawa beliau diarahkan PAS PUSAT agar berdiam diri selama ini. Beliau mengakui beliau malu dengan kisah dongengan yang di bawa oleh PKR yang tidak berasaskan kepada Ilmu, Fakta dan kajian saintifik. Saksikan klip video ini.


Kesimpulannya ialah Pakatan Sosialis Pari-pari Pembangkang samada DAP PKR PAS PSM hanya pandai membawa kisah-kisah dongeng yang tidak berasaskan kepada ILMU, KAJIAN SAINTIFIK, BERSIFAT SPIN (PUTAR ALAM) & KEBENARAN. Pakatan Sosialis Pemabngkang berpolitik untuk menakut-nakutkan rakyat. Budaya Politik Pari-pari ini telah banyak merugikan rakyat. BULAN RAMADAN PADA KALI INI MENDEDAHKAN BANYAK PENIPUAN DAN PENDUSTAAN PAKATAN SOSIALIS PEMBANGKANG. BANYAKNYER PARI-PARI DALAM PAKATAN SOSIALIS PEMBANGKANG, YEA TAK?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

C L J berkata...

Lepas satu satu kesah mereka dah terkantio.... masih ada lagikah perkara yang layak kita percaya ??? Fikir fikirlah .....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...