Khamis, 25 Ogos 2011

KONTROVERSI IKD, PUSAT PENYEBARAN PEMIKIRAN MENYESATKAN AKIDAH?

ANWAR IBRAHIM cukup sinonim dengan IKD yang merupakan TANGKI FIKIR bagi pihaknya dalam semua isu-isu berbangkit. IKD diketuai oleh Khalid Jaafar. salah satu usaha IKD ialah menterjemahkan buku-buku tokoh-tokoh pemikiran. Soalnya, tokoh-tokoh pemikiran apa? Berikut adalah klip viddeo yang mendedahkan polemik IKD dengan 45 buah buku yang dikatakan hampir semuanya membawa corak pemikiran menyesatkan akidah umat Islam. Jika dakwaan ini benar, bermakna PKR telah banyak memberikan sumbang-sumbang pemikiran yang menjurus kepada penyesatan akidah umat Islam, salah satunya ialah Pemikiran PLURALISMA. 



Ana sudah lama bilang kepada semua ante-ante di luar sana, ini PKR bukan berjuang untuk Islam lah. Ini PKR berjuang untuk hancurkan Islam lah. Itu Khalid Jaafar IKD malaun besar menyesatkan akidah umat Islam lah. Dulu itu malaun ikut Pak Syeh Anwar dalam UMNO. Bila UMNO kasi sepak keluar pak syeh Anwar kerana tabiat luar tabie'nya, itu IKD sudah masuk jarum dalam PKR lah. 

Klip video di atas adalah perjumpaan Anwar Ibrahim dengan bekas rakan-rakannya dalam ABIM yang mempertikaikan IKD dan Khalid Jaafar serta mempersoalkan sikap acuh tak acuh Anwar Ibrahim yang di lihat tidak bertanggungjawab. Kata lain, Anwar Ibrahim kena hentam beramai-ramai. Anwar Ibrahim cuma mengelak dan mengelat sahaja. Responsnya adalah hasil sikap keras kepalanya dan egoistisknya yang tidak suka di kritik oleh pihak lain.

UMNO juga yang masih merupakan pilihan terbaik. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...