Khamis, 25 Ogos 2011

OWHH TIDAAAAKKKKKKKK ! AMUKAN PENDETA PARI-PARI MAHFUZ ENCIK KACANG.

TIDAAKK !!! TIDAKKK !!! TIDAKKK !!! ENCIK KEKACANG MR MAHFUZ DARI PARTI PENDETA SI PARI-PARI PAKATAN SOSIALIS PEMBANGKANG HARAM TAK BERDAFTAR;  BAKAL MENJADI KEPALA KELAB 'PROTES BN' SEBAGAI TANDA MEMBANTAH KERAS KEPADA SALAHLAKU 'BARANG NAIK' TAK TENTU FASAL DAN HALA. 

ILHAM DIPEROLEHI OLEH ENCIK KEKACANG SEMASA MEMBACAKAN KEPADA ANAK DIDIKNYA KISAH PAK PANDIR DAN MAK ANDEH ' BUKAN ANAK KITA JE YANG MATI, ANAK KERA LAIN JUGAK MATI' BEGITULAH YANG DIKABARKAN DALAM PORTAL DONGENGAN SI PARI-PARI HARUFITNAH HARI-HARI. 

Encik Kekacang yang juga merupakan Naib Ketua Si Pari-pari Kacang dalam parti Pendeta si pari-pari Pakatan Sosialis Pembangkang Haram-tak-berdaftar berang apabila kenaikan harga barang disebabkan oleh 'barang (alat kelamin seksual pari-pari) sentiasa naik disebabkan oleh pengaruh ekonomi global yang menentukan harga barangan impot dan ekspot. 

Menurut Encik Kekacang si pari-pari Kacang, itu tidak patut kerana berdasarkan kepada Teori Ekonomi dunia pari-pari kesalahan sepatutnya diletakkan kepada Pak Pandir dan Mak Andeh kerana gagal melakukan pengawalan harga barangan, minyak dan sebab-sebab lain yang akan dikemukan nanti. Pak Pandir dan Mak Andeh tidak dapat dihubungi pada waktu ini disebabkan telah membuat lapuran Polis terhadap encik Kekacang kerana memfitnah mereka tanpa usul periksa. 

Malah Encik Kekacang cukup marah apabila Menteri KPDNKK mencadangkan agar Pakatan Sosialis Pembangkang memberi subsidi kepada peniaga nasi dagang dan kerabu agar mereka dapat menurunkan harga. Si pari-pari kacang berpendapat ianya tidak patut kerana resipi nasi dagang dan kerabu diperbuat daripada petrol dan disel.

Oleh itu Lajaklah Pari-pari PAS akan menubuhkan KELAB PROTES BARANG NAIK atau singkatannya PROTES BN. Beliau percaya kewujudan Kelab itu dapat membantu menurunkan semua harga barangan termasuk menurunkan semua 'barang (alat kelamin) ' lelaki yang menajdi punca kenaikan harga barangan. Tindakannya itu mendapat bantahan keras daripada Kelab Penyokong Pari-pari Sperma yang menyatakan bahawa Kelab Protes BN bakal menyebabkan ramai pari-pari sperma dalam PKR hilang punca pendapatand an pekerjaan. ~ sekian dilapurkan dari Dunia Dongengan SI Pari-pari Pakatan Sosialis Pembangkang. Terus dari sumber melalui Kod 71 Planet Zargus.

Susah nak bercakap dengan pari-pari yang tidak pergi sekolah ekonomi.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...