Jumaat, 26 Ogos 2011

ISU SIJIL AKREDITASI JABATAN KIMIA BLOGER UMNO KASI PENERAJANG KEPADA OTAI BLOGER PEMBANGKANG SEMPENA AIDILFITRI.

Penjelasan lanjut mengenai Sijil Akreditasi Jabatan Kimia yang dipertikaian oleh pembelaan dan kemudiannya di lambung oleh bloger otai pakatan sosialis pembangkang. Perbezaan ketara antara bloger UMNO dengan bloger otai pakatan sosialis pembangkang ialah bloger otai pakatan sosialis pembangkang amat cetek pengetahuan dalam serba serbi kecuali cukup mahir melakukan spin bahlol. Baca di sini Dr Novandri memperjelaskan mengenai Sijil Akreditasi Jabatan Kimia. 


Sijil Akreditasi yang di lambung oleh bloger otai pakatan sosialis pembangkang (masuk jerat yang dikenakan oleh bloger UMNO) . Sebenarnya Sijil Akreditasi di atas telah dilanjutkan tempohnya oleh surat 


Penjelasan lanjut mengenai  dwi -program akreditasi yang JABATAN KIMIA sertai telah diterangkan dengan panjang lebar oleh oleh dr Novandri. Kesimpulannya ialah JABATAN KIMIA MALAYSIA pada setiap masa sememangnya mempunyai AKREDITASI yang sah dan diiktirafkan sebagai makmal kesepuluh di luar Amerika Syarikat mempunyai akreditasi tertinggi bermakna perkhidmatan forsensiknya adalah memenuhi dan menepati piawaian antarabangsa yang ditetapkan oleh ASCLD/LAB. 

Lihat seterusnya di bawah ini:-

Kimia Malaysia is proud to be the tenth laboratory outside the United States to be granted the highly acclaimed accreditation certificate, as this proves that the forensic services offered by Department are on par with international standards and requirements set by the ASCLD/LAB. klik sini 


ALAMAK ! MALUNYA BALOGER OTAI PAKATAN SOSIALIS PEMBANGKANG BILA KENA PIJAK-PIJAK DIPERMAINKAN OLEH BLOGER UMNO. SELAMAT HARI RAYA!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum semua..entah apa lagi pembangkang nak spin..makin lama makin terbukti kebodohan mereka...salam lebaran semua..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...