Ahad, 31 Julai 2011

PKR & DAP SELANGOR MENJADIKAN SELANGOR SEBAGAI DARUL BROKER.

Golden Dragon avatarANDA perlu tahu bahawa YAYASAN SELANGOR di perkosa lagi oleh para pemimpin iblisetanirojim lanaktullah PKR & DAP. Kedua parti ini sentiasa mendapat ilham untuk menjahanamkan khazanah negeri. Mereka juga diberikan bantuan melakukan kejahatan melalui bisikan-bisikan halus iblisetanirojim laknatullah. Mujurlah bulan Ramadan sudah tiba di mana segala iblisetanirojim laknatullah dirantaikan namun nafsu nafsi pemimpin PKR & DAP yang sudah menebal serasi dengan ajaran iblisetanirojim laknatullah tetap berlaku seperti iblisetanirojim laknatullah.Manusia iblisetanirojim laknatullah !



Pemerkosaan YAYASAN SELANGOR berkaitan dengan pencabulan 2 aset YAYASAN SELANGOR yang selama ini menjadi asrama untuk para pelajar sekolah rendah di sekitar Kuala Lumpur. Asrama tersebut sudah lama berbaki dan berjasa kepada rakyat marhaen dan perbandaran. Atas desakan melaksanakan polisi NEGARA BERKEBAJIKAN dan MES (MEROMPAK EKONOMI SELANGOR), aset-aset yang selama ini menabur budi bakti kebajikan kepada masyarakat bakal dijadikan habuan memuaskan sis perut busuk pemimpin-pemimpin PKR & DAP iblisetanirojim laknatullah.Kita tidak tahu apakah nasib yang bakal menimpa 450 pelajar yang selama ini menjadikan aset itu sebagai asrama penginapan mereka. Kemudahan gantian pastinya hanya bercorak kosmetik sahaja. 

SELANGOR di bawah rejim kuku besi PKR & DAP iblisetanirojim laknatullah seudah menjadi sebuah syurga untuk pembuat maksiat dan perompak berlesen di atas nama KETUANAN RAKYAT. Bukanlah rakyat yang menjadi tuan sebaliknya pemimpin-pemimpin PKR & DAPlah TUAN RAKYAT! Semoga PKR & DAP serta PSM menjadi hancur lebur selepas ini. Kezaliman mereka sudah melampaui batasan yang ditetapkan oleh nilai-nilai jaaran ISLAM.


TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...