Rabu, 18 Mei 2011

PENDEDAHAN MENARIK , WAJIB TAHU CARA DAP JADI PM MALAYSIA.


BERIKUT ADALH DI PETIK DARIPADA MARKAZ ONLINE PAS TRANUNGKITE ONLINE 
KOMEN DARIPADA FORESTFIRE. BACALAH CARA DAP BOLEH JADI PERDANA MENTERIMALAYSIA DAN MENERUSKAN AGENDA KRISTIAN.
KREDIT KEPADA BLOG MYMASSA.

Kalau PR menang pun ORANG MELAYU DAN UGAMA ISLAM lagi teruk. Tak caye....??? 

Apa jadi pun bagi aku...Lebih baik dok dgn UMNO. 
PAS...Hampeh... 
PKR... kang kena sondol... 

DAP hanya perlu 60kerusi Parlimen untuk tubuh Negara Kristian 

Kita telah melihat pada minggu2 lepas bagaimana PAS dan PKR dengan semangat penuh emosi dengan menafikan sekeras2nya akan pembentukkan Negara Kristian oleh DAP dengan andaian DAP hanya bolih menang sebanyak 60 kerusi PARLIMEN sahaja dalam PRU13 nanti. Pada pendapat PAS dan PKR, kemenangan sebanyak 60 kerusi PARLIMEN ini belum cukup untuk DAP membentuk Negara Kristian di Malaysia. 

Adakah PAS dan PKR terlupa atau terlepas pandang??? 

Pendapat saya, saya yakin DAP akan dapat membentuk Negara Kristian d Malaysia. Mengapa??? 

Berdasarkan fakta nyata, PR (PERINGATAN...DAP berada dlm pakatan rakyat) boleh membentuk kerajaan jika fakta2 di bawah di terjemahkan kepada UNDI semasa PRU13 nanti. 

– DAP akan bertanding (PASTI) di hampir 60 kerusi Parlimen yang majority pengundinya adalah Cina, jika d terjemahkan kepada peratusan bersamaan 50% kerusi2 ini adalah terdiri dari pengundi2 Cina. Kita perlu ingat. Dan PAS dan PKR hanya perlu menyumbangkan kemenangan kerusi Parlimen masing2 30 kerusi setiap parti. Dan ini menjadikan PR memenangi sebanyak 120 kerusi Parlimen. Dan seterusnya PR rakyat akan menguasai PARLIMEN. 

Harap2 apa yang saya terjemahkan d atas tidak menjadi kenyataan! 

Tapi, dengan trend politik semasa contoh di : PRN Sarawak...hampir pasti pengundi2 Cina akan memberikan sokongan padu pada DAP semasa PRU13 nanti. MCA dan Gerakan boleh tutup kedai. Kenapa??? Jauh di sudut hati MCA dan Gerakan, mereka gembira kerana akhirnya kaum Cina “bersatu” di bawah DAP. 

2 – Ok2 kawan2, 222 kerusi Parlimen yang d pertandingkan, PR mendapat 120 kerusi (DAP 60, PAS 30 PKR 30). PR akan dapat HAK untuk membentuk kerajaan (jika trend politik semasa masih memihak kepada PR). 

SIAPA YANG ANDA FIKIR AKAN MENJADI PERDANA MENTERI, MALAYSIA??? 

A – ANWAR 
B - HJ. HADI 
C – LIM KIT SIANG 

Secara MUDAH dan kelaziman, DAP berhak untuk KERUSI PM. KENAPA??? Sebab DAP menang kerusi yang paling banyak di campur dengan kerusi parlimen PKR...paling kurang 5 kerusi Parlimen PKR yang calonnya bukan Melayu. 

Jadi JAWAPAN yang paling tepat sekali ialah C: LIM KIT SIANG akan menjadi PM Malaysia yang ke6. Dan secara hakiki nya jumlah calon2 KERUSI PARLIMEN dlm PR majority nya terdiri dari bukan Melayu. 

Jadi kenkawan sume adakah ANDA MASIH LAGI TAK PERCAYA??? 

Yang DAP TAK AKAN membentuk kerajaan Kristian ATAU sekurang2nya Malaysia akan mendapat PERDANA MENTERI yang bukan berugama Islam untuk pertama kalinya dalam SEJARAH. 

Ingat!!! Perkara ini akan diterjemahkan ke dalam BUKU2 SEJARAH dan akan di pelajari oleh anak cucu kita nanti di kemudian hari. PAS dan PKR lah yang MENYUMBANG kepada terjadi nya peristiwa tersebut. 

Jadi PAS tak payah nak berangan dan bermimpi yang Haji Hadi akan jadi PM KE6!!! 
Jasi PKR tak payah nak berangan dan bermimpi yang ANWAR akan jadi PM KE6!!! 
Lupakan....lupakan angan2 mat jenin ini. 

Kalaupun DAP beralah atau tidak mahu memegang jawatan PM kerana takut orang2 Melayu bangkit memberontak...maka calon2 dari PAS atau PKR akan menjadi PM dan sudah TENTUNYA PM BONEKA! Wa ka ka wa ka ka...kah....kah...kah. Inilah nasib orang Melayu dan UGAMA ISLAM yang di pandu oleh PAS dan PKR. 

Ingat lah firman Allah : 

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu. (Al-Baqarah 2:120) 

PERTAMA-PERTAMA DAP AKAN IMPLITASIKAN APABILA MEMEGANG TAMPUK PEMERINTAHAN IALAH...........MENGARAHKAN AZAN HANYA DI DALAM MESJID SAHAJA!!! INI PASTI DAN AKU YAKIN. 
Anda tidak percaya ini akan berlaku? 

Coba coba lah mengundi PR pada PRU13 kalau anda mahu melihat scenario di atas. 

Ini bukan nak menakut nakut kan orang melayu, ini cuma mahu mengingatkan jangan kita menang sorak tapi kampung kita habis tergadai pada DAP. 

Soalan aku? 
Di mana PAS pada masa itu...dengan slogan “MEMBANGUN BERSAMA UMMAH” 
Atau ISLAM masa tu Cuma “ MEMBANGUN DALAM RUMAH” 
PKR... kite tak yah nak cakaple... memang dah ajen Yahudi...dan Nasarani.

Jadi kesimpulan pendapat aku betul ke atau ulasan aziz bari tu dah merapu mcm bos dia jugak anw...pandi. 

Tolong bagi pendapat daripada forumer2 yang melalak bagai nak rak??? 
Dayus lah TKO kalau buang tread nie....memang Dayus

DAP 60 KERUSI, PAS 30 KERUSI, PKR 30 KERUSI CAMPUR-CAMPUR, dah tentu DAP mampu jadi Perdana Menteri Malaysia. Jadi PAS akan kalah juga. Islamd an Melayu akan tergadai. Jangan bazirkan undi anda kepada Rejim Pakatan Beruk Jahat PASDAPKR. Tepuk Dada Tanya Iman.

2 ulasan:

TiS berkata...

Setuju...itupun masih ramai Melayu yang tak sedar. jangan nanti dah terantuk baru nak tengadah!!!

Jas Salleh berkata...

sebarkan info ini kepada semua orang Melayu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...