Rabu, 18 Mei 2011

EDISI SARAPAN: Penipu.



1. EDISI SARAPAN SENAMAN MINDA & AKAL  mengajak semua mengingati sifat-sifat seorang PENIPU. Dewasa ini ramai pemimpin Rejim BEruk Jahat PASDAPKR menaiktarafkan diri mereka sebagai Pembohong Besar , Penipu dan Pendusta kepada rakyat,

2. Tsunami 2008, akibat termakan hasutan dan pembohongan Rejim Pakatan Jahat PASDAPKR serta terpesona dengan kata-kata Anwar Aljuburi, ramai berfikiran bahawa UMNO dan BARISAN NASIONAL selama ini menipu rakyat, 

3. Setelah 3 tahun satu demi satu pembohongan Rejim Pakatan Jahat PASDAPKR mula terbongkar dan semakin jelas wajah Penipu, Pembohong dan Pendusta sebenar mereka. Ternyata, selama ini UMNO dan BARISAN NASIONAL tidak membohongi rakyat.

4. Penduduk Kg Buah Pala, Kg Kerandang, peniaga-peniaga kecil-kecilan dan banyak lagi pada hari ini menerima akibat daripada penipuan Rejim Beruk Jahat PASDAPKR. Masing-masing menepuk dahi dan mengeluh mengenangkan kesilapan mempercayai hasutan dan janji kosong Rejim Beruk Jahat PASDAPKR. Mereka bakal menghukum Rejim Beruk Jahat PASDAPKR pada PRU 13.

Majoriti rakyat di bawah sudah mula menunjukkan reaksi negatif kepada Rejim Beruk Jahat PASDAPKR. Kini mereka dapat membezakan dan menilaikan pihak manakah yang lebih bertanggungjawab kepada rakyat. Ucapkan Selamt Tinggal Poreber kepada Rejim Beruk Jahat PASDAPKR. Tepuk Dada Tanya Iman.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...