Rabu, 18 Mei 2011

NIK AJIH BERSARA, HUSAM MUSA PENGGANTI KESAYANGAN.



1. Menurut sumber maklumat yang boleh dipercayai, Nik Aziz bakal mengisytiharkan perletakan jawatan sebagai Menteri Besar Kelantan dan semua jawatan yang dipegangnya dalam PAS untuk memberi laluan kepada Husam Musa sebagai Menteri Besar Kelantan yang baru. Manakala jawatan Mursyidul Am PAS pula bakal diwariskan kepada siapa belum diketahui lagi.




2. Pengisyitharan itu akan dijangka di buat selepas Muktamar PAS Jun ini. Klik di sini SAH NIK AJIS LETAK JAWATAN SEBAGAI MENTERI BESAR KELANTAN.  Diharapakan pada kali ini benar-benarlah Nik Aziz akan meletakkan jawatan tidak seperti sebelumnya di mana dia mencabar Tun Dr Mahahtir meletak jawatan dan dia akan turut sama yang sehingga kini masih belum Nik Aziz tunaikan. Mungkinkah selepas muktamar PAS pada kali ini ? 

Mungkin pada kali ini kita bakal menyaksikan sebuah Drama Swasta Sarat Airmata apabila ahli-ahli PAS bakal merayu-rayu dan berdemo mahu menghalang Nik Aziz meletakkan jawatan atas alasan NIL AZIZ ADALAH PEWARIS NABI. Cuma Nabi s.a.w. tidak pernah memakai gelaran Mursyidul Am mahupun gelaran MENTERI BESAR DAULAH ISLAM MADINAH. Tepuk Dada Tanya Iman.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...