Rabu, 18 Mei 2011

MEMANG GEMPAR ! PENDEDAHAN ISU ALTANTUYA KETUANAN FITNAH



1.   Kita semua mengetahui sejak mahkamah memerintahkan Anwar Ibrahim membela diri kerana pihak Pendakwa berjaya membuktikan kes Prima Facie terhadap Anwar Ibrahim, sudah tentulah pepuak penjilat tegar Anwarisma dalam Ketuanan Fitnah amat terdesak untuk melakukan eskapisma segera untuk mengalih isu kejahatan Anwar Ibrahim yang sekaligus membuktikan bahawa PASDAPKR selama ini hanya berbohong saja, Ketuanan Fitnah Rakyat lah katakan. 


2. PASDAPKR terutama penjilat tegar Anwarisma Ketuanan Fitnah Rakyat, terpaksa memainkan semula isu Altantuya kerana Anwar Ibrahim mahu memanggil DS Najib dan DS Rosmah sebagai saksi. Tujuan Ketuanan Fitnah ialah untuk mencemarkan kredibiliti DS Najib dan DS Rosmah bagi mengalih kesalahan jenayah seksual liwat Anwar Ibrahim kepada isu lain. Tahukah anda siapakah yang memulakannya ?




3.  Kononnya maklumat penglibatan DS Rosmah dalam pembunuhan Altantuya adalah bersumberkan kepada Wikileaks tetapi sebenarnya tidak. Oleh itu siapakah yang memulakannya ? Ianya bermula dari SURAT AKUAN BERSUMPAH RAJA PETRA KAMARUDDIN.

Statutory Declaration by Raja Petra


In a statutory declaration in his sedition trial in June 2008, Raja Petraaccused Datin Seri Rosmah Mansor (the wife of Malaysia's Deputy Prime Minister, Datuk Seri Najib Tun Razak) of being one of three individuals who were present at the crime scene when Altantuya Shaariibuu was murdered on 19 October 2006[28]. He wrote that Najib’s wife, Rosmah Mansor, and Acting Colonel Aziz Buyong and his wife, Norhayati, Rosmah’s aide-de-camp, were present at the scene of the murder and that Aziz Buyong was the individual who placed C4 plastic explosive on Altantuya’s body and blew it up.[29] Dr Shaariibuu Setev, the father of Altantuya Shaariibuu, has asked the police to conduct a thorough investigation into an allegation by Raja Petra saying the police should look seriously into the allegations as it might provide them with fresh evidence in their case.[30]

4. Siapakah sebenarnya Raja Petra Kamaruddin ini ? Menurut sumber WikiIslam yang pernah melapurkan mengenai Raja Petra Kamaruddin seperti berikut:-

 

Sekarang anda semua sendiri tahu apakah status Raja Kamaruddin Petra sebenarnya. RPK juga merupakan salah seorang pelopor MCLM ' MALAYSIA CIVIL LIBERTY MOVEMENT' yang mewakili PIHAK KUASA KETIGA. 

5.  RPK telah mengakui bahawa Anwar Ibrahim telah mengarahkan beliau membuat pendedahan palsu mengenai penglibatan DS Rosmah dalam isu Altantuya bagi membunuh kerjaya dan kredibiliti serta kewibawaan DS Najib. Sila lihat klip video di bawah:-



Kesimpulannya ialah Isu Altantuya ini yang dibawa oleh pepuak KETUANAN FITNAH RAKYAT yang menganut fahaman Anwarisma sebenarnya adalah FITNAH DAN DUSTA semata-mata, tidak ada bukti, tidak ada sebarang saksi hidup dan tidak ada sebarang kredibiliti semuanya adalah hasil rekayasa Anwar Ibrahim yang amat terdesak untuk eskapisma pembongkaran penipuan, pendustaan dan pembohongannya dari diketahui rakyat jelata. Malangnya Anwar IBrahim gagal akibat doa dan solat hajat yang dia dan pepuak penjilat tegarnya sendiri lakukan. Akhirnya, makan tuan. Masihkah kita mahu mempercayai setiap apa yang dilontarkan oleh rejim Pakatan Beruk Jahat PASDAPKR, pepuak Anwarisma dan Ketuanan Fitnah Rakyat ? Sudah tenetu tidak, jangan bazirkan undi anda kepada mereka. Tepuk Dada Tanya Iman.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...