Rabu, 25 Mei 2011

HABIS JAHANAM PAS. BAKAL JADI SAYAP PENUH SOSIALIS SELEPAS JUN 2011???!!


MUKTAMAR PAS JUN 2011. Kesemua saf kepimpinan Ulama (kononnyalah) terpaksa bertanding untuk merebut jawatan masing-masing kecuali Presiden PAS Hj Hadi (sebab dia sokong LGBT ). Manakala, Datuk Dr Hassan Ali terkeluar dari perlumbaan ( kerana beliau diselamatkan oleh Allah swt agar kembali ke pangkal jalan). Ini menguatkan lagi gegak gempita sebelum ini yang mengatakan bahawa PAS BAKAL MENJADI SAYAP RASMI SOSIALIS DAP. Mat Sabu pun terpaksa turun ke jalanraya untuk menyelamatkan kerjaya politiknya dalam PAS. 


1. Ini berita pendek sempena mengambil berita daripada seorang editor terkenal media arus perdana yang menerima sms daripada orang PAS yang mengesahkan Tuan Man Tuan Ibrahim terpaksa bertanding merebut jawatan. Pertandingan 3 penjuru untuk jawatan Timbalan Presiden PAS bukan lagi satu rahsia besar. Semua orang sudah tahu. Muktamar PAS pada Jun, 2011 bakal menyaksikan kejutan yang menggemparkan.

2. Seterusnya, puak pro Anwar di dalam PAS akan memastikan puak pro Kerajaan Perpaduan menjadi memori Tenda Hijau selepas muktamar PAS Jun ini. Ada kemungkinan besar, DAP akan meletakkan calonnya untuk beranding di atas tiket PAS di kawasan majoriti pengundi Melayu di mana Barisan Nasional meletakkan calon MCA / MIC untuk bertanding. 

3. Blog-blog pro PAS juga sudah lantang menuntut pembaharuan di dalam PAS dan menggesa imej lama PAS digantikan dnegan imej baru melalui istilah ' Membawa PAS ke amalan politik baru (sosialisma pluralisma sekularisma bahlolisma tololisma bengapisma bengongisma & satanisma) dan prograsif ( sokong liwat zina dan seks luar tabie') PAS yang tidak lagi jadi parti lama; parti serban dan jubah" Begitulah blog-blog pro PAS menghina kumpulan mereka sendiri.

Apa mao heran sama PAS? Dulu imejnya berserban dan berjubah tak lama lagi imejnya menjadi bergincu bibir dan bermekap berskirt pendek. Tak hairan kerana PAS bukan maksum. Tolak PAS bukan bermakna Tolak ISLAM. Jadi masih hendak pertahankan PAS? TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...