Rabu, 25 Mei 2011

WAAAAHHHHH REJIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS BAKAL SAHUT CABARAN DATUK AHMAD MASLAN

Datuk Ahmad Maslan telah berulangkali memberikan cabaran kepada rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS agar menanggung subsidi RON 95, RON 97, Disel dan gas memasak dan menurunkan harga barangan dan perkhidmatan di semua negeri-negeri di bawah pentadbiran mereka jika benar-benar mereka adalah sebuah pentadbiran yang Telus, Akauntabel dan Transparen serta mengamalkan NEGARA KEBAJIKAN. Sehingga kini cabaran Datuk Ahmad Maslan tidak bersahut oleh mana-mana pemimpin Rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS.

1. Datuk Ahmad Maslan dengan lantang dan penuh keberanian mengulangi cabarannya kepada rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS agar menanggung subsidi petrol dan disel serta menurunkan semua harga barangan keperluan di semua negeri-negeri di bawah pentadbiran Eskekutif Rejim Toghut DAPKRPAS.



Ketika ini modal yang paling hangat bagi pembangkang adalah kenaikan harga di mana BN diertikan sebagai Barang Naik. Saya cabar mereka berikan subsidi sama seperti Kerajaan Persekutuan.

Kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor yang di dakwa kaya raya mungkin boleh memulakan langkah melalui Penasihat Ekonomi negeri, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Hanya kerajaan Malaysia yang ada barang kawalan berjadual , Skim Kawalan Harga Musim Perayaan seta pemberian subsidi yang berjumlah lebih RM10 billion.

Itu pun pembangkang mahu minta turun lagi. Kalau mampu , mereka tambahlah subsidi kerajaan Persekutuan di negeri masing-masing untuk jual kepada rakyat dengan harga murah. Kalau tidak, tak payah gunakan isu itu sebagai modal ceramah politik mereka. 
UTUSAN MALAYSIA. MEI 25, 2011. 

2, Jadi oleh kerana pentadbiran rejim toghut satanisma DAPKRPAS takut untuk menyahut cabaran Datuk Ahmad Maslan tersebut dan memandangkan rejim tersebut mengiktirafkan KETUANAN RAKYAT yang mana rakyat adalah TUAN MEREKA, JS dengan ini menyambut cabaran Datuk Ahmad Maslan bagi pihak pembangkang atas kapasti TUAN di dalam KETUANAN RAKYAT DAPKRPAS. 





3. Bahawa dengan ini REJIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS akan memberikan PERCUMA RON 95 RON 97 DISEL GAS MEMASAK DAN SEMUA BARANGAN DAN PERKHIDMATAN DI SELANGOR, KEDAH, PULAU PINANG DAN KELANTAN DENGAN SERTA MERTA SEHINGGALAH KE PRU 13. 


4. Kepada pentadbiran Rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS sila laksanakan ARAHAN TUAN ANDA INI mengikut KETUANAN RAKYAT, Jika tidak, SAHLAH DAN BENARLAH KATA DATUK AHMAD MASLAN, TAK PAYAH LAH DAPKRPAS GUNAKAN ISU HARGA BARANG NAIK INI SEBAGAI MODAL DALAM CERAMAH POLITIK MEREKA. 


Rejim Toghut DAPKRPAS hanya tahu mengkritik dan menghasut tettapi mereka tidak akan melakukan sebarang contoh teladan yang menunjukkan mereka mampu berbuat lebih baik daripada kerjaan BARISAN NASIONAL. Betul tak ?  Oleh itu, masihkah kita mahu memberikan sokongan kepada sebuah Rejim seperti Rejim Toghut Staanisma DAPKRPAS yang hanya pandai menuding jari tapi tidak akan melakukan kebaikan yang mereka desak orang lain buat? TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...