Rabu, 25 Mei 2011

KEPALA HOTAK KAU LAH RONNIE TIU NIA SENG UNTUK KALI KE 2.


Ronnie Tiu Nia Seng seperti biasa di atas sikap bongkak sombong bahlonya mempersalahkan pengurusan rumah anak yatim Hidayah Madrasah At Taqwa kerana melanggar peraturan. Beliau mendakwa ianya bukan tanggungjawab  PBT kerana rumah anak yatim tersbut tidak membayar cukai pintu. Cilanat punya Ronnie Tiu Nia Seng.




1. Tahniah lah kepada REJIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS yang BERKEBAJIKAN TELUS KREDIBILITI dan AKAUNTABILITI yang mengamalkan MERITOKRASI HAKSAMARATA. Ronie Tiu Nia Seng di petik sebagai berkata seperti berikut , antara lain, "-
Kawasan itu di luar kawasan dan operasi Majlis Perbandaran Kajang, Kita tidak buat pemantauan. Lagipun kawasan tersebut di luar bandar dan rumah anak yatim itu juga tidak membayar cukai pintu" - 
Utusan Malaysia m/s 10 Mei 25, 2011. 
Lapuran penuh teks sila lihat Utusan Malaysia. 

 2. Ya para pembaca, begitulah HABATNYA pentadbiran rejim toghut satanisma DAPKRPAS di Selangor. Apasaja berkaitan dengan orang Melayu dan Islam itulah sikap yang mereka pamirkan. Mereka tidak ambil peduli apapun kerana cukai pintu tidak di bayar dan tak perlu buat pemantauan, ianya berada di kawasan luar bandar.

3. Begitulah taraf dan tahap KREDIBILITI, KETELUSAN & AKAUNTABILITI pentadbiran rejim toghut satanisma DAPKRPAS di Selangor. Anda perlu berada dalam kawasan bandar, membayar cukai pintu dan pastikan anda berada dalam kawasan pentadbiran mana-mana PBT, barulah pentadbiran rejim toghut satanisma DAPKRPAS akan mengambil berat ke atas anda itupun jika anda adalah seorang bukan Melayu dan bukan Islam. Negeri Berkebajikanlah kononnya. Patutlah Khalid G pun tak nampak mukanya. 

4. Jadi jelaslah kepada kita semua mengenai had ketelusan, akauntabiliti dan kredibiliti pentadbiran rejim toghut satanisma DAPKRPAS di Selangor dan di mana-mana jua ialah setakat mana anda bayar cukai pintu, setakat mana anada bermastautin dan hanya setakat kawasan bandar-bandar sahaja. 

Jadi itulah tahap dan taraf meritokrasi haksamarata DAP, jika anda berada di luar bandar, beragama Islam, berbangsa Melayu dan tidak membayar cukai pintu, anda bukanlah tanggungjawab pentadbiran rejim tohgut satanisma DAPKRPAS. Anda masih mahu menerima mereka sebagai kerajaan negeri mahupun kerajaan Persekutuan? TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...