Selasa, 24 Mei 2011

GUAN ENG, KAU MEMANG SUPA RASIS LAHANAT & KEPALA HOTAK KAU LAH.

Terpanggil untuk menyiarkan kisah Pakej Kebajikan Sosialis DAP di bawah pentadbiran Sosialis Berkebajikan DAP Pulau Pinang yang berjaya memberikan pakej percuma merobohkan sebuah gerai milik ibu tunggal yang mempunyai anak kurang upaya berbangsa Melayu beragama Islam yang didirikan sejak 40 tahun lalu di ats lot berlainan hanya kerana mencacatkan pemadangan sebuah SRJKC yang di bina di atas lot lain berlokasi di belakang lot gerai ibu tunggal tersebut.  Terimakasih matkilaupenang & Pisau kerana melapurkan situasi itu. 




1. Siapa yang tidak kenal dengan Khalifah Guan Eng, Ketua Menteri Pulau Pinang berasal dari Melaka , Setiausaha Agung Parti Sosialis Tindakan Demokratik yang paling Supa Rasis dan paling  cauvinis tercelaka dalam sejarah. Beliau yang terkenal dengan lidah biawak dan amat kedekut menghulurkan bantuan kepada orang Melayu dan India tetapi amat bermurah hati dengan ahli-ahli DAP berbangsa Cina.




2. Baru-baru ini, beliau telah memberikan sebuah Pakej Berkebajikan Istimewa kepada seorang ibu tunggal yang menjalankan perniagaan di sebuah gerai yang telah didirikan selama 40 tahun. Gerai tersebut didirikan di atas lot yang berlainan tetapi berada di hadapan sebuah SRJKC yang baru di bina. Sekolah tersebut pula berada di atas lot lain yang kebetulan terletak di belakang lot di mana gerai ibu tunggal tersebut didirikan. 




3. Ibu tunggal tersebut berbangsa Melayu beragama Islam dan menyara kehidupannya melalui perniagaan gerai tersebut. Dalam Pakej Istimewa Berkebajikan Guan Eng, gerai tersebut dirobohkan tanpa sebarang pampasan dan gantian kepada ibu tunggal tersebut. Dirobohkan hanya atas alasan gerai itu mencacatkan pemandangan Guan Eng semasa meletakkan batu asas pembinaan SRJKC tersebut.

4.  Sebagai mentaati seorang pemerintah bukan Islam yang amat adil saksama di bawah polisi MERITOKRASI dan HAK SAMARATA, Majlis Perbandaran Pulau Pinang yang amat berkebajikan SOSIALIS, sudah tentu akan melaksanakan arahan merobohkan gerai tersebut walaupun berada di luar lot sekolah tersebut kerana Guan Eng bakal hadir sekali lagi untuk merasmikan bangunan SRJKC itu.

5. Dek kerana ianya gerai milik orang Melayu beragama Islam dan kerana kelemahan tenaga syahwat ADUN Melayu yang bersekutu dan sengkongkol dengan Iblis Sosialis DAP yang tidak akan mempertahankan hak Melayu serta menyanggah sebarang tindakan DWI-STANDAR DAP , amat mudah gerai tersebut dirobohkan.

Mahadewataraya Nik Ajih dari Kelantan tidak mahu ke memberi tazkirah kepada Khalifah kesayangannya si lahanat Guan Eng atau mulutnya juga sudah dikuci mati oleh rakan Iblis DAPnya? Jangan haraplah kepada pencacai Rejim Toghut Satanisma PASDAPKR untuk melapurkan dan mengkritik sekutu Iblis Sosialis DAP kesayangan mereka.  Sudah terlalu banyak contoh teladan yang diberikan oleh Iblis Sosialis DAP ini, jadi masihkah anda mahu mengundi dan menyokong Toghut PAS dan PKR? Undi  Toghut PAS dan PKR bermakna anda UNDI IBLIS SUPA RASIS SOSIALIS DAP. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...