Selasa, 24 Mei 2011

EDISI SARAPAN: Benar Tetap Benar.



TIADA TUHAN MELAINKAN ALLAH


A'UUZUBILLAHI-MINASYYAITHONIR-ROJIIM

Benar Tetap Benar. Selamanya tidak akan bercampur dengan Bathil. Mustahil yang Benar bercampur dengan yang Bathil. Ini sudah diperjelaskan di dalam Al Qur'an.

 1. Walauapapun yang diusahakan oleh REJIM SATANISMA-BERUK JAHAT-HITLER-ZIONIS PASDAPKR bagi menyembunyikan agenda-agenda rahsia mereka, kebenaran yang disembunyikan oleh mereka, pakatan-pakatan rahsia mereka dan perjanjian-perjanjian syaithonirrojim antara mereka, KEBENARAN AKAN TETAP MENANG. 

2. REJIM SATANISMA-BERUK JAHAT-HITLER-ZIONIS PASDAPKR boleh mengabui mata penyokong mereka dengan berlakun alim, wara, baik dan melakukan Solat Hajat yang diimamkan oleh para ulama tersohor di dunia Islam kini, tapi itu semua tidak dapat menyembunyikan kejahatan mereka.

3. Fikirkan dan renungkan kembali, rentetan semua tindakan-tindakan dan hasutan-hasutan mereka selama ini, adakah benar-benar dapat menggugat dan mengancam KEBENARAN HAKIKI? Setiap tindakan hipokrit mereka akan disusuli dengan pendedahan KEBENARAN HAKIKI, walaupun dinafikan dengan pelbagai alasan dan hujah-hujah mengelirukan, namun KEBENARAN HAKIKI itu tetap BERDIRI.

REJIM SATANISMA-BERUK JAHAT-HITLER-ZIONIS PASDAPKR kini terperangkap dalam dunia pendustaan mereka sendiri. Setiap pendustaan mereka memerangkap diri mereka sendiri sehingga akhirnya mereka akan termusnah sendiri oleh pendustaan mereka. Kalau tidak percaya tunggulah PRU 13 atau sebelum PRU 13. Kita bakal menyaksikan secara harfiah dan terang-terangan REJIM SATANISMA-BERUK JAHAT-HITLER-ZIONIS PASDAPKR bakal destruktif sendiri oleh perbuatan dusta mereka sendiri. BENAR TETAP BENAR, TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...