Khamis, 28 April 2011

X-KLU-SIXTY TWO EDISI OMEGA: Wan Jijah, Nurul Izzah dan AMK Tidak Akan Akui Kebenaran Kemaluan Besar Anugerah Tuhan Mereka.


1. Apalah sangat hendak diharapkan kepada Wan Jijah, Nurul Izzah dan AMK ini untuk mengakui Kebenaran Hakiki Video Aljuburi Bahagian ke 2.Jika mereka mengakuinya ini mengesahkan Kemaluan Besar Anugerah Tuhan di pihak mereka. Sedangkan Suara Keadilan pun sentiasa berbohong dan terkini membohongi Dr Harun Din mengeluarkan fatwa Haram Membaca Utusan Malaysia yang telahpun dinafikan oleh Dr Harun Din sekeras-kerasnya. Sila baca entri Pisau,net membidas AMK atas isu Video Slaahlaku Seksual Aljuburi di sini BACA LEBIH LANJUT

2.  Bukan sekali dua kesemua mereka yang disebutkan di atas itu terbukti berbohong sambil tersenyum. Sudah banyak kali mereka didapati bersalah berbohong dalam semua isu yang mereka bangkitkan. Andaikata, kesemua pembohongan mereka itu di dakwa, sudah tentu dalam Senarai Kes Pendakwaan, nama merekalah yang paling atas dan terbanyak sekali! 

3. Isu dalam pendedahan Video Salahlaku Seksual Aljuburi Anu-Birahi Wan Jijah ini bukanlah berkisar kepada Pertama, pengedaran bahan lucah (video ini bukan video kategori Filem Biru tapi Salahlaku Seksual Pemimpian Kanan Pakatan Jahat), Kedua, samada perut Aljuburi buncit atau tidak [sama sahaja kalau berperut  buncit atau tidak] Ketiga, bukan mengenai talipinggang yang Aljuburi terlupa sarungkan tetapi isu video ini ialah mengenai SALAHLAKU SEKSUAL PEMIMPIN KANAN PAKATAN JAHAT PAS DAP PKR. 

4. Ini adalah soal INTEGRITI, KEWIBAWAAN & KELAYAKAN menjadi pemimpin di peringkat negara, walaupun kita boleh berbangga mempunyai seorang pemimpin yang anu nya , Masya Allah nampak hebat, pada masa yang sama kita wajib berasa MALU mempunyai pemimpin yang tidak tahu menjaga anunya yang dikatakan sebagai Anugerah Tuhan.

5. Sedangkan Hj Hadi pun terkedu , sila lihat gambar ini.Lihat bagaimana ekor mata pandangan Hj Hadi ke arah saiz anu Aljuburi dan riak wajah malu kerisauan Hj Hadi semasa bersalaman dengan Aljuburi. Perlu diingati, dalam gambar itu, Aljuburi menjadi makmum kepada Hj Hadi dan sudah tentulah masa Hj Hadi sujud dan ruku' amat jelas terpampang di depan mata Aljuburi akan bentuk belakang Hj Hadi . Adakah Aljuburi teruja pada waktu itu lalu semasa bersalaman Hj Hadi terperasaan anu Aljuburi nampak tegang dalam seluar Aljuburi? Hj Hadi tidak salah dalam hal ini. Tapi fikirkanlah.


GAMBAR INI AMAT MENARIK, PERHATIKAN DAN AMATI BETUL-BETUL RIAK WAJAH DAN BAHASA BADAN HJ HADI SERTA BAHASA BADAN ALJUBURI DAN RIAK WAJAH ALJUBURI. DALAM AKAL KITA YANG WARAS AKAN TERFIKIR DIALOG-DIALOG KATA HATI MEREKA BERDUA SEPERTI INI:-

ALJUBURI : Hang takut apa Hadi? Hang kontrol lah muka hang nampak takut kat aku nie. Aku mintak maaflah kt hang sebab aku teruja kat hang masa hang sujud dan ruku'. Pungkoq hang nampak jelas kat aku noo.

HJ HADI: Apalah demo ini Anwar, takkan demo stim kat ambo nie. Dalam solat pun demo bleh stim gak ? Demo tak malu ko Allah SWT? Ambo malu ini. Guano demo ini Anwar. MALU AMBO dengan demo ni Nuar. Mung dop malu ko?


1 MALAYSIA MALU ke atas salahlaku seksual Anwar Aljuburi.

2 ulasan:

antimisailebat_jijik! berkata...

No. 5 - Tulisan@ulasan@buah fikiran@lontaran@kupasan tidak menunjukkan kematangan...

Jas Salleh berkata...

Terimakasih atas pandangan ikhlas tuan,
saya juga berharap agar tuan dapat mematangkan terlebih dahulu pemikiran @tulisan @ulasan@lontaran@kupasan pihak tuan janganlah hanya kerana tuan tidak dapat menerima pendapat orang lain maka tuan menunjukkan sikap kebudakan.
Terimakasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...