Khamis, 28 April 2011

CARA FAHAMI PAKATAN JAHAT PAS DAP & PKR (7) Alah Malu Mereka Di Telan Mati Katak Di Luah Mati Akal Mereka Hendak Nafi.

Kredit Kepada blog mymassa.

1. Mengikuti blog-blog pro BN seperti  Pisau,net, MPP, Padijantan, Gelombang Rakyat, Dialog Dewasa Kritik Berasa (mymassa), Papagomo, Badut Rakyat, AAKJ, Empayar Pemuda, M.i.M, Matkilaupenang., Gerakan Anti PKR, Kitagempur.com, MYKMU, Taiping Mali, Tun Faisal dot com, NADI RAKYAT MALAYSIA dan beratus blog lain yang mengikuti blog-blog tersebut yang kini giat membicarakan dan mempersoalkan kenapa Wan Jijah, Nurul Izzah, Anwar Ibrahim, AMK, PKR dan para pencacai Pakatan Jahat gagal membuktikan sehingga sekarang bahawa pelaku dalam video salahlaku seksual pemimpin Kanan Pakatan Jahat adalah bukan Anwar? 

2. Jawapannya mudah sahaja, ini kerana secara tersirat puak sinun ALAH MALU lah, bagai pepatah Melayu ' DI TELAN MATI KATAK DILUAH MATI AKAL. Mustahil mereka tidak ALAH MALU apabila terdedah dan terbongkar Kebenaran Hakiki yang amat sukar untuk mereka membuktikannya sebagai Fitnah. Al maklumlah yang mendedahkan salahlaku seksual Pemimpin Anugerah Tuhan mereka adalah rakan baik dan pemberi dana kepada Aljuburi bukan calang-calang orang pun. 

3. Blog-blog pro BN yang disebutkan dalam perenggan (1) di atas telah berjaya membuktikan bahawa penafian pro Aljuburi atas alasan kebuncitan perut adalah tidak mempunyai sebarang asa kukuh dan jitu, Silalah layari kesemua blog-blog yang disebutkan (pautannya ada disebelah kanan blog ini)  dan carilah entri-entri berkenaan pembuktian kebuncitan perut Aljuburi bukanlah isu besar dan kukuh sebagai penafian Aljuburi Bukan Pembalun China Doll dalam video salahlaku Seksual Pemimpin Anugerah Tuhan mereka. Sekarang anda semua faham kan?

APALAGI YANG WAN JIJAH, NURUL IZZAH, AMK DAN PRO ALJUBURI BOLEH NAFIKAN ? MELAINKAN MEMBUAT PENAFIAN LEMAH KUS SEMANGAT SAHAJA. BIASALAH, ORANG PKR DAH 'ALAH MALU ..TERKEJUT BERUK' . BERIKANLAH MASA UNTUK MEREKA MENYESUAIKAN DIRI MEREKA DENGAN KEBENARAN YANG DIDEDAHKAN. LAMA KELAMAAN KESEDARAN AKAN MENGETUK PINTU HATI MEREKA . MUNGKIN SETELAH AFIFAH DAN IKHSAN BERSUARA 
'PAPA! PAPA TAK SAYANGKAN KAMI KE?'



1 MALAYSIA tak fitnah dan zalimi Aljuburi.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...