Khamis, 28 April 2011

CARA FAHAMI PAKATAN JAHAT PAS DAP & PKR (6) Kebenaran Yang Cuba Dipadamkan, Bermakna Perkara Itu Adalah BENAR !


1. Tahukah para pembaca budiman sekelian bahawa Video Seks Aljuburi Bahagian ke 2 sudah berkali-kali dipadamkan dari laman Youtube dan di semua laman-laman bloger pro kerajaan oleh Google ? Kenapa ini berlaku ? Kenapa rakyat marhaen di larang oleh Pakatan Jahat PAS DAP PKR daripada mengetahui Kebenaran dalam hal ini?

'JANGAN JADI MUNAFIK DALAM HAL INI !' 
petikan kata-kata Aljuburi di Hotel Grand Continental Kuching Sarawak pada bulan April 2011 semasa di tanya oleh wartawan wanita cun yang berani dan hebat dari TV8 Media Prima.
Namun pada hari ini sifat kemunafikan diamalkan oleh Pakatan Jahat PAS DAP PKR dalam HAL INI.

2. Beginilah cara dan kaedah Kebebasan yang diamalkan oleh Pakatan Jahat PAS DAP PKR. Apasaja kebenaran mengenai mereka yang menjejaskan kredibiliti, intergriti dan ketelusan mereka dan membongkar serta mendedahkan kejahatan penipuan yang selama ini mereka sembunyikan daripada pengetahuan rakyat jelata, mereka akan bertindak secara DIKTAKTOR ala Hitler. Sila ke link ini 


3. Fikirkan kembali jika mereka berkuasa sebagai pemerintah di Malaysia. Adakah anda fikir bahawa mereka akan terus menjamin kebebasan bersuara dan Hak mengkritik pentadbiran mereka sepertimana yang anda semua nikmati pada hari ini terhadap kerajaan Barisan Nasional? Jawapannya anda sendiri tahu.

ADAKAH ANDA SEMUA BAKAL MEMBAZIRKAN UNDI ANDA KEPADA PAKATAN JAHAT PAS DAP PKR YANG AKAN MEREJAM KEBEBASAN DAN HAK BERSUARA ANDA NANTI? JANGAN RUGIKAN DIRI ANDA DAN MERAMPAS KEBAHGIAAN ANAK CUCU ANDA DI KEMUDIAN HARI. TOLAKLAH PAKATAN JAHAT PAS DAP PKR SAMPAI BILA-BILA PUN! ANDA ADALAH PENGUNDI BIJAK.


TOLAKLAH 
PAKATAN JAHAT PAS DAP PKR !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...