Sabtu, 30 April 2011

Selepas Merogol Kesucian Masjid, PKR Menghina Kalimah ALLAH & MUHAMMAD-Kartunis Zunar.

1. Tidak cukup dengan kejadian merusuh dan merogol kesucian ruang utama solat di masjid Amru Al -As Bandar Baru Sentul, kini PKR meneruskan dan memperkembangkan lagi aktiviti merogol kesucian Islam melalui Zunar pada kali ini kalimah ALLAH dan MUHAMMAD pula dijadikan mangsa seterusnya. Sila lihat karikatur di bawah yang di petik dari laman blog KITA GEMPUR: KARTUNIS ZUNAR KALIMAH ALLAH DAN MUHAMMAD PUN JADI BAHAN LAWAK.



2. Sudah jelaslah kepada kita semua, DAP berjaya mempengaruhi PKR dan PAS untuk menghina Islam dan semua jenis agama di Malaysia ini. Jika ISLAM sudah berani di hina sebegitu rupa oleh PKR dan DAP di bawah Dominasi Ras Hitlerian DAP apatahlagi agama-agama lain yang sudah tentu bakal menerima nasib sama. Dominasi DAP dalam Pakatan Jahat PAS DAP PKR ternyata membawa unsur-unsur dan pengaruh Kejahatan. Keburukan dan Kemudaratan semata-mata berdasarkan kepada idealisma Hitlerian. Amat wajar bagi kita menolak terus Pakatan Jahat PAS DAP PKR dan kita percaya tidak semua kaum Cina bersetuju dengan perjuangan ekstrim  Pakatan Jahat PAS DAP PKR para pendukung idealisma Hitlerian.

KITA PERLU INGAT HANYA ADA BEBERAPA KERAT MANUSIA BIADAP SEPERTI NAMEWEE DALAM KOMUNITI CINA DAN ADA JUGA BERHATI MULIA SEPERTI MENDIANG ONG KIM KOON SERTA ADA JUGA YANG LEBIH BERANI MENGAKUI KESILAPAN SEPERTI CHUA SOI LEK BERBANDING ALJUBURI YANG AMAT BACOL. APALAGI NAK DI TUNGGU ? TUMBANGKAN PAKATAN JAHAT PAS DAP PKR WALAUPUN SEKARANG BUKAN PRU / PRN ! LAGI LAMA TUNGGU LAGI BANYAK MUSIBAT DATANG.


CEPAT!
TUMBANGKAN PAKATAN JAHAT 
PAS DAP PKR!

1 ulasan:

AJ berkata...

helo sakai . ape yang kutuknye? kau tade modal ke ape ? tak reti bace jawi ke ? tu dia tulis dlm khat nasakh mahathir mohd n abdullah badawi . bukan ke selama ni pon kita mmg lihat byk org gantung gambar sultan dan perdana menteri kat dinding ? gambar di sebelah ulama gantung name nabi Muhammad SAW dan nama Allah . cuba bagitahu ape yang di mainkan ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...