Ahad, 1 Mei 2011

EDISI SARAPAN: Umat Akhir Zaman Dalam Ruang-Litup Di Malaysia

1. ASSALAMU-'ALAIKUM-WARROHMATULLOHI-WA-BAROKATUH dan SELAMAT 1 MALAYSIA kepada semua pembaca. Pada hari Ahad ini, Edisi Sarapan membicarakan mengenai Akhir Zaman. Perkara ini menjadi tajuk pembicangan pad ahari Ahad kerana ianya menjadi punca ketaksoban para pengikut Pakatan Jahat PAS DAP PKR dalam menentang BARISAN NASIONAL. Senaman Minda dan Akal kita bermula mengenai pentakrifan yang benar dan betul mengenai apakah itu AKHIR ZAMAN.

2. Bermulanya detik masa Akhir Zaman ini ialah pada masa kelahiran baginda Rasulullah shallallahu-'alaihi-wasalaam sehingga terhitung kepada zaman kita ini sebelum kedatangan Imam Mahdi dan kemunculan kali ke 2 Nabi Isa alaihissalaam. Oleh itu, kita sememangnya berada dalam Akhir Zaman. 

3. Akhir Zaman ini terbahagi kepada 3 peringkat utama, Pertama, zaman kerasulan baginda Rasullullah shallallahu-'alaihissalaam, Kedua, zaman sesudah kewafatan Baginda Rasullullah shallallahu 'alaihis-salaam dan ketiga zaman kemunculan Imam Mahdi dan Nabi Isa alaihis-salaam sehinggalah saat kiamat berlaku. 

4. Kita berada dalam penghujung zaman kedua dan menghampiri zaman ke 3. Pada waktu inilah berlaku banyak kekecohan, perperangan, bencana alam dan fitnah berleluasa. Ini amat jelas terjadi di mana-mana ceruk rantau penjuru di seluruh dunia. Fitnah Terbesar ialah Fitnah Ke Atas Agama sepertimana yang berlaku sekarang yang di dukungi oleh Pakatan Jahat PAS DAP PKR.

5. Anihnya, Malaysia seolah-olah terselamat daripada bencana alam walaupun terjadi dalam skala sederhana bencana alam tetapi tidak sampai memberikan kerosakan yang amat teruk. Namun berlakunya FITNAH TERBESAR KE ATAS AGAMA. Jadi fikirkanlah, kenapa selama 53 tahun ini, Malaysia berada dalam zon selamat dari bencana alam dan fitnah terbesar ke atas agama, secara tiba-tiba muncul gerombolan Pakatan Jahat PAS DAP PKR yang membawa FITNAH TERBESAR KE ATAS AGAMA.

Karikatur Zunar 
dan Isu Sumpah Mubahalah oleh Datuk Eskay yang ditentang oleh Pakatan Jahat PAS DAP PKR 
Yang Merupakan Salah Satu FITNAH TERBESAR KE ATAS AGAMA

SEJAK 2008, FITNAH TERBESAR KE ATAS AGAMA INI MULA KELIHATAN AMAT JELAS DALAM SERUAN-SERUAN DAN TINDAKAN-TINDAKAN PAKATAN JAHAT PAS DAP PKR. GERAKAN REFORMASI PADA TAHUN 1998 MERUPAKAN PEMBUKA JALAN FITNAH TERBESAR INI MEREBAK SEPERTI API DALAM SEKAM. GERAKAN REFORMASI INI MEMBAWA KEPADA PENUBUHAN PKR DAN SETERUSNYA KEPADA PENUBUHAN PAKATAN JAHAT PAS DAP PKR. FIKIRKAN DAN RENUNGKAN DI DALAM LUBUK HATI MASING-MASING.


1 MALAYSIA 1 PERPADUAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...