Selasa, 26 April 2011

CARA FAHAMI PAKATAN JAHAT PAS DAP PKR (4).. PISAU KANTOIKAN GUAN ENG PROJEK RM 74 JUTA. TAK NAK JAWAB KE GUAN ENG?


Kontraktor Melayu Dapat 100% Daripada Projek Jabatan Pengairan & Saliran(JPS) Dan 98% Nilai Projek Jabatan Kerja Negeri(JKR) Yang Di bawah Peruntukan Kerajaan Negeri Pulau Pinan. Ini dengan sekaligus mematahkan fitnah jahat pemimpin UMNO dan juga sekutu UMNO seperti Presiden Persatuan Kontraktor Melayu Pulau Pinang (PKMM), Datuk Mohamed Fadzill Hassan. Datuk Mohamad telah mendakwa kenyataan saya bahawa 70 peratus bidaan kontrak kerajaan negeri dimenangi kontraktor bumiputera tidak benar dan tidak mencerminkan realiti sebenar pengagihan projek secara adil..Datuk Mohamad Fadzill telah mencabar saya mendedahkan secara nilai tender yang dianugerahkan kepada kontraktor bumiputera kerana nilainya mungkin jauh lebih rendah jika dibandingkan dengan habuan kontrak yang diterima kontraktor bukan bumiputera- 
Kenyataan Rasmi Guan Eng



1. Sahabat JS, bloger Pisau membogelkan Guan Eng dan pentadbiran DAP di Pulau Pinang dalam entrinya seperti di atas. Kesemua maklumat di petik daripada blog Pisau, sila ke link yang diberikan untuk membaca lebih lanjut.

2. JS cuma ingin ketengahkan kepada para pembaca, bahawa jika di Selangor, kontrak kuota Bumiputera di sapu bersih oleh DAP melalui syarikat-syarikat ALIBABA maka apatah lagi di Pulau Pinang. Ini kerana dalam maklumat yang diberikan oleh Guan Eng itu tidak menyatakan samada syarikat bumiputera yang dpat kontrak itu adalah benar-benar milik 100% Bumiputera atau 100% Proksi DAP.

DAP TELAH DIKANTOIKAN DI DALAM PERBICARAAN SURUHANJAYA SIASATAN KEMATIAN TBH BERKENAAN DENGAN KAEDAH ALIBABA DAP SELANGOR YANG MENYAPU BERSIH SEMUA KONTRAK MILIK BUMIPUTERA MELALUI PROKSI DAP, NAMA JE SYARIKAT BUMIPUTERA TAPI 100% MILIK DAP. LAGI MAHU BOHONG KE? DAP KAN PAKAAR DALAM KEBENARAN FIKTIF.


1 MALAYSIA tolak diskriminasi DAPIGS

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...