Ahad, 20 Februari 2011

TOGHUT KULTUS MAHADEWATARAYA PAS 8: Harga Munajat Royalti Minyak depan Kaabah Collect ! Collect ! Collect !



TOGHUT KULTUS MAHADWATARAYA PAS
Harga Munajat Depan Kaabah Royalti Minyak
Collect ! Collect ! Collect !

1. Papagomo , saya dan rakan-rakan facebooker dan bloggers termasuk setiap satu rakyat Malaysia hendak bertanya beberapa soalan yang menjadi kemusykilan kami. 
(a) Apa kisah kutipan derma Misi Munajat depan Kaabah Royalti Minyak?
(b) Bagaiman aliran dan tadbir urus tabung itu?
(c) Sudah pergikah atau apa?



2. Tabung itu dilancarkan pada September 2010 dalam bulan Syawal. Khabarnya kutipan baru mencecah RM20 ribu. Peruntukan yang diperlukan, kononnya adalah RM400,000.00 untuk menghantar 40 orang alim ulama' dan guru pondok seluruh Kelantan bagi melaksanakannya. Wow, RM400,000.00 banyak tu. Kutipan tidak mencapai sasaran, adakah ini petanda bahawa Allah Subhanahu wa Ta'ala tidak meredhoi niat dan hajat mereka?


3. Sebanyak 100,000 keping resit derma kutipan yang bernilai RM10 setiap satu telah dicetak dan diedarkan ke seluruh Kelantan. Jom buat hisab, sebelum depa kena hisab di akhirat.

100,000 x RM 10 = RM1 juta 
[i]  Kos Perbelanjaan : RM 400,000.00 
[ii] Baki                      : RM 600,000.00


Duit baki itu nak tanyalah, bakal dibelanjakan untuk siapa dan apa?


4. Pepuak Toghut PAS ini asik kutip derma sana sini daripada orang ramai, adakah selama ini mereka menyimpan Kunci Kira-kira, Penyata-penyata Kewangan dan menghebahkan kepada umum jumlah sebenar kutipan dan perbelanjaan yang digunakan? 


5. Jawapan yang sering mereka berikan ialah, bila dah derma jangan tanya duit derma itu digunakan untuk apa, ante dapat pahala kebajikan kerana berderma cukuplah. Lalu mereka berikan 1 perumpaan, Jika dah beri kepada pengemis jangan tanya pengemis itu ke mana wang itu dibelanjakan. Phewwwwwiiitt.......pemimpin toghut Kultus PAS mengakui mereka adalah sama taraf dengan pengemis? Mana maruah dan harga diri mereka ini? Apakah kita tidak boleh menyoal pertanggungjawaban toghut Kultus PAS membelanjakan wang kutipan derma itu? Toghut Kultus PAS adalah sebuah parti politik. Adalah wajar, dipertanggungjawabkan ke mana pergi wang derma orangramai itu. 





Mereka sewajarnya mengemukakan Lapuran Audit ke atas jumlah dan perbelanjaan kutipan derma mereka. Bukan mendiamkan diri saja dan bukannya memberikan alasan bingai. 


6. Seperkara lagi mengenai tabiat mengemis Toghut Kultus PAS, mereka tidak pernah mengadakan kutipan derma bagi tujuan yang membawa manafaat besar kepada manusiawi sebagai penzahiran Amar Makruf Nahi Munkar mahupun sebagai amal jariah baik. Apa yang mereka selalu lakukan ialah, mengemis untuk kepentingan tersembunyi mereka. Itulah gambaran yang mereka berikan selama ini. Lebih elok lagi mereka mengutip derma untuk kebajikan dan kemashlahatan ummah dan membantu adik Umairah.




Bukankah sudah dibuktikan berkali-kali bahawa puak Toghut Kultus Mahadewataraya PAS ini tidak mengamalkan ajaran syariat tulin Nabi Muhammad s.a.w. sebaliknya mereka hanya menempel dan memperalatkan ISLAM demi mencapai maksud kepentingan peribadi mereka.
MAHAZALIM REJIM TOGHUT KULTUS MAHADEWATARAYA PAS 
JOM UBAH MEREKA !
GANTIKAN MEREKA TERUS DI KELANTAN!


DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT TOGHUT KULTUS
INGAT PKR INGAT TOGHUT KULTUS DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT TOGHUT KULTUS KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR

1 ulasan:

Unknown berkata...

PUAK PAS NI INGAT SYURGA MILIK PAS...BODOH DUNIA AKHIRAT.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...