Ahad, 20 Februari 2011

SIRI 5 TOGHUT KULTUS PERSONALITI : Hepi Valentine Sepancut 3 Das


1. Dewataraya Al Juburi dengan kerjasama HINDRAF , 13 buah kereta di tahan oleh Polis termasuk semua anggota HINDRAF di dalamnya semalam 13hb Febuari, hari Ahad di Seremban, telah gagal mencetuskan arus keganasan di Seremban melalui KEMPEN BINGAI  membantah novel INTERLOK yang tak ada kena mengena dengan penghinaan kepada etnik India di Malaysia.

2. Tiga hari sebelumnya pada 11hb Febuari 2011, Mohd Farid Abdullah, EXCO WIRA PERKASA PUSAT telah hilang secara misterius tapi beliau diketemui semula pada hari Sabtu 12hb Febuari 2011 tapi dalam keadaan hilang ingatan. Kehilangan beliau mempunyai kaitan rapat dengan Dokumen pendedahan perancangan jahat Toghut Kultus PKR, PAS & DAPIGS untuk mencetuskan gelombang keganasan meniru Keganasan Kaherah. 

3. Apakah isi kandungan Dokumen Pendedahan Perancangan Jahat pihak Toghut Kultus Personaliti PKR PAS & DAPIGS itu? Baca di sini LAPORAN POLIS OLEH ARMAND AZHA KETUA WIRA PERKASA yang ditulis semula oleh Papa Gomo di dalam blognya.


4. Selepas itu, dalam perbicaraan sambung kes liwat Al Juburi kali ke2, kecoh pula berkenaan dengan keterangan saski Pendakwaraya mengenai adanya kesan-kesan air mani milik lelaki lain selain Al Juburi. Waduh, pak bergerombolan ka? Berok pun tak sebuas itu.

5. Kecoh lah pulak para tukang fitnah Toghut Kultus PKR memainkan isu ini. Riuh rendah lah , agaknya. Sebenarnya, apabila diamati dan diteliti semula fakta-fakta yang ada, ternyata saksi pendakwaraya tersebut hanya mengenalpasti semen [air mani] yang dijumpai sebagai Lelaki Y sahaja. Ini kerana dalam prosiding kes jenayah, peringkat prosiding masih berada dalam peringkat KES PENDAKWAAN bermakna pendakwaraya sedang membuktikan bahawa jenayah liwat telah berlaku secara prima facie. 


6. Dalam peringkat ini, pendakwaraya masih membina dan menyusun bukti-bukti daripada keterangan-keterangan saksi secara berperingkat-peringkat sehinggalah identiti sebenar semen itu dikenalpasti secara muktamad tanpa ada sebarang keraguan munasabah ke atas bukti-bukti dan keterangan-keterangan tersebut bahawa semen itu adalah milik OKT iaitu AL Juburi.

7. Pada pemikiran orang awam, kenapa perlu saksi kata milik Lelaki Y? Panjang nak cerita. Diringkaskan, pada masa keterangan itu diberikan, keterangan dan bukti fizikal masih berstatus 'EKSIBIT' dan belum berstatus 'P'. Selagi peguambela belum habis bersilat menyoal balas saksi berkenaan, eksibit berkenaan tidak  berstatus sebagai 'P' yakni sebagai bukti kukuh akan identiti milik semen itu.

8. Ianya adalah sebagai teknik dan taktik untuk menjadikan keterangan dan bukti saksi pendakwaraya berkenaan dari status eksibit kepada 'P'.  Pada masa bukti masih berada dalam taraf 'eksibit' ianya masih belum menjadi bukti muktamad tanpa keraguan. Rantaian bukti dan keterangan adalah amat penting pada peringkat ini bagi menyahkan sebarang keraguan munasabah yang boleh menjejaskan KES PENDAKWAAN prima facie.Oleh itu identiti milik semen itu dikenalpasti terlebih dahulu sebagai lelaki Y kemudian barulah akan dikenalpasti bahawa Lelaki Y itu ialah Al Juburi melalui keterangan lain yang berkaitan. Jadi tunggulah sehingga selesai soal balas saksi oleh peguambela dan pemeriksaan semula saksi oleh pendakwaraya selepas itu; eksibit berkenaan bakal dikemukan sebagai 'P' untuk menjadi bukti muktamad yang tiada keraguan munasabah padanya. 


Apapun yang hendak diputarbelitkan dan hendak diperlekehkan serta diperlecehkan oleh lembu-lembu Toghut Kultus PKR, mana Al Juburi nak lari lagi kan? Dah terbukti hanya 2 orang sahaja berada dalam bilik itu, tapi tak tau lah kot-kot Al Juburi ini koneknya bercabang 3 yakni sekali pancut 3 das. Mustahillah perkara itu. Semua orang tahu selaras sepucuk senapang lelaki ini kan mampu melakukan sepancut 3 das... apa ada hal pun.
................ Jangan Kecik Ati yea


DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT TOGHUT KULTUS
INGAT PKR INGAT TOGHUT KULTUS DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT TOGHUT KULTUS KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...