Ahad, 20 Februari 2011

TOGHUT KULTUS MAHADEWATARAYA PAS 6: Meh Tukar Rejim Mengarot lagi Toghut PAS di Kelantan


1. Toghut Kultus Mahadewataraya PAS ini cukup hampas berkali-kali, terutama di Kelantan, diikuti oleh Kedah pada tempat kedua dan pada tempat ketiga di Selangor. Macam-macam ada hal. 2011 baru masuk 2 bulan, pentadbiran DS Najib sibuk tadbir negara, toghut Kultus Mahadewataraya PAS sebuk berpolitik 24 jam sehari semalam tak sudah-sudah.

2. Terbaru, Toghut Kultus Mahadewataraya PAS mengadakan 'KONVENSYEN NASIONAL PENGUPAYAAN BANGSA' Subhanallah, kejap tolak bangsa kejap nak bangsa kejap nak jadi antarabangsa, bangsat tul Toghut Kultus Mahadewataraya PAS atau SUDAH TUKAR KA???

3. Menurut sumber blog MiM [Minda Intelek Melayu], di dalam konvensyen tersebut, Saifuddin Nasution mengakui bahawa UMNO adalah Hebat dan PERKASA adalah juara. Ada apa-apa ke Saifuddin? Mentang-mentanglah ko anak sedara kepada Raja Nong Chik, betul ke nie?


4. Kembali kepada perihalan Mahadewataraya Nik Ajis, dia mula menampilkan dirinya sebagai budak baik baru abis ngaji, arwah Datuk Mohd Asri memberikan peluang kepadanya untuk bertanding dan merasai nikmat gaji dan elaun sebagai Wakil Rakyat dalam tahun 60an, tak yah kerja terok-terok macam orang lain, kemudian mengetuai Bughah pada tahun 1977, menjadi Mursyidul Am Toghut Kultus PAS, akhirnya berkuasa menjadi MENTERI BESAR KELANTAN selama 21 tahun. Dia semakin ketagih 'Air Ketum' politik. 24 jam kepalanya asik stim dan birahi dengan kuasa dan wang percuma. Nak mujur dia bukan kaki betine, kalu tak mungkin di Kelantan akan timbul cerita lucu pula mengenai setiap pengundi berdaftar semuanya berbinkan NIK AJIS.

5. Tempoh masa 21 tahun bukanlah sekejap masa, kalu dibandingkan dengan pusingan tanaman getah, getah dah tua, lateks nya semakin kurang dan tiba masa untuk ditebang untuk di tanam semula. Sepanjang tempoh itu, cerita dongengan karut marut menyelubungi dirinya agar tampak seperti KERAMAT HIDUP lagi berjalan. Umpama, seorang MAHADEWATARAYA yang penuh sakti dan berdarah ajaib, segala kata menjadi dan segala perbuatan hatta kentut pun wajib dipuji. Jangan sekali-kali dikeji nanti tulah bertimpa tak terperi, Cuma alah badi bila berhadapan dengan anak keturunan Raja Bugis Sulawesi, doanya asik tak menjadi. Kuat jugak daulat anak Raja Bugis Sulawesi, Mati akal dibuatnya Mahadewataraya Nik Ajis.

6. Makan tidur berak mencangkung selama 21 tahun ditanggung sepenuhnya oleh kantung perbendaharaan negeri dan Pusat. Kita senaraikan sumber GAJI & ELAUN Mahadewataraya Nik Ajis ini selama 21 tahun  

(a) sebagai AHLI UNDANGAN NEGERI KELANTAN;
(b) sebagai AHLI PARLIMEN
(c) sebagai MENTERI BESAR
bukan mendengki atau irihati, fikirkanlah , bukalah minda dan berlapang dada. Pencen ke atas ketiga-tiga jawatan rasmi itupun Mahadewataraya Nik Ajis dah layak mendapatkannya. Tak menzalimi dia dan keluarganya jika dia tak memegang ketiga jawatan rasmi itu. Lagipun keluarganya dah ada perniagaan sendiri.Kalau sayangkan sangat Mahadewataraya Nik Ajis, simpanlah dia di masjid dan saralah kehidupannya.
Jangan jadikan dia seperti AL QURAN yang sudah buruk, hendak dibaca tak boleh, nak dibuang pun tak boleh dan kalau boleh jangan jadikan dia sebagai Biawak Hidup. Kasi peluang sama dia tumpukan kepada amal ibadat. Kesihatannya pun sering terganggu kerana tension 24 jam.

7. Selama itulah juga Mahadewataraya Nik Ajis memperalatkan agama sebagai tapak asas baginya untuk mengukuhkan kedudukannya dan mengekalkan status quo yang dia nikmati. Malangnya, sebagai penjawat jawatan Menteri Besar, tidak ada yang dia lakukan untuk membangunkan ISLAM dan EKONOMI orang ISLAM di Kelantan kecuali 2 biji hypermarket Tesco dan Giant dalam tempoh 21 tahun ! Orang Kelantan ini handal berniaga dan berbakat besar untuk dijadikan sebagai pesaing terhangat di pasaran, jika selama 21 tahun ini, orang Kelantan dididik dan diberikan peluang dalam bidang ekonomi, dalam 100 unit kedai di bandar gerenti 200 unit adalah milik orang MELAYU BUMIPUTERA ! Jangan bimbang mengenai soal agama, orang Kelantan ini darahnya semua jenis Super Gred 'A' kalau tidak masakan Adun Perupok dan Adun Selinsing terkucil iman.



Berilah peluang kepada orang Kelantan yang selama ini dinafikan hak mereka untuk memperluaskan potensi serta bakat perniagaan mereka kerana kengkangan Rejim Toghut Kultus Mahadewataraya NIk Ajis. 



BEBASKAN MEREKA 
DARI CENGKAMAN REJIM TOGHUT MAHADEWATARAYA NIK AJIS!
BENARKAN MEREKA MENAKLUK DUNIA INI 
SEPERTIMANA TITAHNYA
PADUKAN ROJO VARUVAISYA




DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT TOGHUT KULTUS
INGAT PKR INGAT TOGHUT KULTUS DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT TOGHUT KULTUS KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...