Ahad, 20 Februari 2011

SIRI 4Toghut Kultus Personaliti : HINDRAF Bukti Kegagalan Toghut Sosialisma


1. Menurut maklumat daripada blog papagomo, HINDRAF kumpulan anak haram bejadah sayap bertongkat Toghut Kultus Personaliti Pakatan Haram Bejadah nak mengamuk lagi. Kononnya kali ini kerana membantah penggunaan 'PARIAH' dlam novel INTERLOK.

2. Dikatakan segala poster ditampal merata oleh HINDRAF kumpulan anak haram bejadah ini di Pulau Pinang, Selangor dan beberapa tempat lagi menyeru agar kaum India bangkit dan melakukan rusuhan. 

3. Betul juga apa yang papagomo tegurkan, KDN sepatutnya ambil tindakan tegas ke atas HINDRAF ini sepertimana yang PDRM menahan angggota HINDRAF di Seremban tempohari. Elok juga ditangkap HINDRAF ini dan disekolahkan semula. 

4. Kebimbangan papagomo turut dikongsi oleh rakyat Malaysia lain kerana dibimbangkan jika KDN masih berlembut-lembut dengan anasir-anasir teroris seperti HINDRAF ini, bakal tercetus pula nanti sesi Persekolahan Swasta oleh pihak lain dengan kayu hoki dan belantan.

5. Jadi eloklah sebelum tercetus dan bermulanya sesi persekolahan sebegitu, KDN terlebih dahulu mendaftarkan kesemua anggota HINDRAF ini ke sekolah berasrama penuh gomen yang berdekatan terutama di Sungai Buloh atau Pendidikan Khas di Kamunting. 

6. Kita serulah sekelian kaum India yang berpendidikan tinggi di Malaysia ini, memandangkan mereka mempunyai taraf pendidikan walau apa pun kasta mereka, fikirlah baik-baik, mana lebih penting sekarang ini, bertindak mengikut nafsu untuk mencari publisiti murahan atau bersama-sama membangunkan Malaysia ini di bawah konsep 1 MALAYSIA. JOM UBAH CARA BERFIKIR ITU.


DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT TOGHUT KULTUS
INGAT PKR INGAT TOGHUT KULTUS DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT TOGHUT KULTUS KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR

4 ulasan:

blogenstarz berkata...

Kalau diNegara asal mereka,Semuanya akan mati kekeringan tanpa pembelaan.Namun spesis bangsat ini sangat kurang ajar diMalaysia....

Jas Salleh berkata...

tu la pasal bro, sebab setitik dakwat itam habis sebelanga kari ayam, nyusahkan saja kelompok yang tak merusuh

C L J berkata...

Hantar kat sekolah khas di Kemunting tu jer ...

Alhamdulillah berkata...

pariah itu adalah sejarah asal usul orang india, apsal tak nak mengaku sejarah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...