Isnin, 22 Jun 2015

ZOMBI POLITIK & POLITIKUS ZOMBI MASAKINI MEROSAKKAN NEGARA.



BISMILLAHI-ALLAHU AKBAR , anda semua tengoklah puas-puas muka muka Politikus Zombi di Malaysia. Nama-nama mereka pun tak perlulah ambe sebutkan satu persatu. Itulah muka-muka yang berbohong dan menipu Melayu Pribumi dengan bersengkongkol bersama puak mendiang dapigs menindas dan menzalimi Melayu Pribumi. Bagi ambe mereka semua tu dah jadi arwah belaka. Hati mereka dah padam. Apa yang mereka tahu cuma bagaimana nak kekalkan kekuasaan politikal mereka dengan apa cara sekalipun. 

Dulu mereka tuduh pemimpin UMNO ni kafir, kuat makan rasuah, menipu, berbohong dan macam-macam lagi. Niat mereka cuma nak bagi pengundi bencikan UMNO dan mengundi mereka. Setelah bertahun-tahun mereka menipu sana sini, akhirnya ternyatalah mereka yang melakukan semua kekejian dalam politik Malaysia. Itu pun sebahagian majoriti pengundi masih nak cayang-cayang mereka. Buang karen je ler nak simpati dan berempati dengan jenis manusia camtu. 

Pada 16hb Jun 2015, CEC tak sah taraf mendiang dapigs isytihar bahawa Pakatan Rakyat dah terkubur. Selepas itu mendiang dapigs cuba untuk turunkan papantanda UMNO di bangunan UMNO di Pulau Pinang. 

Sebelum daripada itu, para mendiang dapigs berusaha mempengaruhi dan campurtangan dalam muktamar PAS lepas. Bila akar umbi memilih calon-calon yang bukan politikus zombi, barua mendiang dapigs & proksi anwar; mendiang dapigs pecat semua orang PAS dalam jawatan negeri di Pulau Pinang kecuali arwah Salleh Man. Sebab arwah Salleh Man neyh boleh di tarik hidung dek mendiang dapigs. Sama taraf dengan Othman Wok PAP dulu. Itu pun, puok PAS masih lagi berangan nak besama dengan mendiang dapigs. Begitulah tahap kianatnya puok neyh terhadap Melayu Pribumi dan Islam di negara ini. 

Mendiang dapigs gak dah sergah semua politikus zombi dalam PKR kat Selangor. Apa reaksi puok politikus zombi PKR kepada Abam Busat mendiang dapigs? Tak berani nak bersuara pun. Tapi dengan Melayu Pribumi kemain puok arwah PKR dok tunjuk garang dan bengis. 

Sejak 2008, tiada perubahan & penambaikkan kepada hak-hak Melayu Pribumi & Islam pun dimertabatkan oleh puok-puok Politikus Zombi berkenaan, Yang kita dengar dan nampak, setiaphari hak-hak Melayu Pribumi, jatidiri Melayu Pribumi serta martabat Islam dihiris, di kelar, diranapkan satu persatu oleh mereka secara halus samada diam-diam maupun terang-terangan. 

Pasar-pasar Ramadan pun puok depa serbu tibai dan berani tutup sebab sokongan daripada puok politikus zombi berkenaan. Kini Melayu Pribumi cuma boleh tengok je lar dengan rasa geram dan merengus. Sapa suruh korang undi puok-puok tu dan berani-berani nak tuko status-quo kuasa yang ada sebelum 2008? Kan dah kena dengan diaorang.

Rosaknya politik kerana perbuatan politikus zombi. 

Rosaknya hak-hak Melayu Pribumi kerana pengkianatan politikus zombi.

Rosaknya Islam kerana penipuan & pembohongan politikus zombi. 

Melayu Pribumi nak bersatu suara pun di halang oleh puak politikus zombi berkenaan. 

Akhinya apa politikus zombi buat ? Mereka sanggup dan relahati menjadi Zombi kepada mendiang dapigs. Jika berlaku apa-apa di negara ini, merekalah yang pertama terbang keluar dengan jet sewa ke negara naungan lain mintak suaka politik. Puiiii. 

Pengundi-pengundi dari kalangan Melayu Pribumi kena sedarlah, perlu dan mustahaknya menolak para politikus zombi berkenaan dan membungkamkan mereka dari takhta kekuasaan politikal mereka sekarang. Diaorg tu lebih layak tak pegang apa jawatan dan kuasa pun. 

Kepada pemuja, pengikut dan anak-anak buah politikus zombi yang ada, anda kena ingat lar, kedudukan dan politik cari makan korang takkan kekal selamanya. 

Melayu Pribumi di Selangor kena tahu lah dan kena sedar cepat-cepat. Kena bangkit dan tolak semua politikus zombi yang ada tu kat Selangor. Diaorg sedang bekerja untuk menguburkan semua hak-hak Melayu Pribumi. 

Sementara kita masih lagi majoriti di Tanah Melayu ini, kita selaku Melayu Pribumi wajib menolak semua Politikus Zombi yang ada. Doksah nak berangan bergantung harap kepada jenis-jenis manusia cam diaorang itu lagi. 

Jangan kita gali liang lahad kita sendiri dengan mengundi puok Politikus Zombi berkenaan yang berkhidmat kepada mendiang dapigs. Sedangkan kita tahu aspirasi mendiang dapigs adalah jelas yakni hapuskan hak-hak Melayu Pribumi dan samaratakan Islam dengan agama-agama lain ! 

Aspirasi politikal mendiang dapigs memang memungkiri Kontrak Sosial sebelum merdeka dan sebelum tok nenek mereka diberikan taraf kewarganegaraan. 

Kita selaku Melayu Pribumi jangan kianati tok nenek moyang kita dulu dengan mengikut je apa puak politikus zombi buat dan cakap. Kita kena bantah keras-keras mereka tu semua. Jangan turut jadi bangang dan bengap cam diaorang tu. 

Kita Melayu Pribumi berpegang teguh kepada semua perjanjian persetiaan sebelum merdeka. Bila ada mendiang dapigs nak ubah dan mungkiri semua perjanjian & persetiaan itu, takkan kita nak kianati plak amanah dan wasiat tok nenek moyang kita? 

Apakejadahnya pulak kita ni nak kianati wasiat & amanah tok nenek moyang kita yang susah payah mintak merdeka dulu semata-mata nak pastikan dan menjamin Tanah Melayu ini masih lagi hakmilik kita selaku Melayu Pribumi? 

Buat apa kita nak ikut cakap puok Politikus Zombi yang terang-terang membelakangkan semua wasiat & amanah tok nenek moyang Melayu Pribumi ? 

Apa tak cukup sempurna ke Islam dan keimanan tok nenek moyang Melayu Pribumi dulu sampai kita nak ubah dan mungkiri serta kianati wasiat & amanah mereka pada hari ini? 

Sebab itu lah tok nenek moyang Melayu Pribumi dulu sentiasa berpesan kepada anak cucu cicit piut cam kita neyh dengan pesanan " JAGA KETURUNAN !". 

Yang kita nak mengekor dan membontoti serta nak menyendeng kat puok gila kuasa, gila harta dan gila dunia puok politikus Zombi buat apa?! 

Kita Melayu Pribumi ikut al Quran Nuur Kariim dan baginda Nabi Muhammad bin Abdullah shallallahu alaihi salaam. Yang kata tok nenek moyang kita agama Hindu tu puok Politikus Zombi yang kata bukan tok nenek moyang kita yang ngaku ! Jangan jadi bengap sama cam mereka atau jadi lebih bengap daripada mereka. 

Politikus Zombi itu semua bukan keturunan Melayu asal asli pun. Tok nenek moyang mereka pun pendatang terhegeh-hegeh kat tok nenek moyang kita mintak berteduh. 

Tok nenek moyang Melayu Pribumi pun bukan bongok dan bengap cam puok politikus zombi. Kornag kajilah sejarah dulu-dulu, semua tok nenek moyang puok tu, tok nenek moyang kita yang naikkan jadi Raja jadi Sultan. Kena pahamlah ! Bukannya tok nenek moyang kita serah kuasa !

Yang mati berperang dengan puok British, puok Portugis dan puok Belanda ialah tok nenek moyang kita bukan tok nenek moyang diaorang pun !

Takrifan Melayu dalam Perlembagaan Malaysia pun berdasarkan kepada apa yang telah ditetapkan syarat-syarat oleh tok nenek moyang kita dulu. Tapi puok-puok Politikus Zombi kata takrifan itu takrifan Politik. Diaorang pun tak nak tanya kepada kita. Mana diaorang nak bertanya pun sebab diaorang bukan Melayu Pribumi. 

Makanya, kita selaku keturunan Melayu Pribumi yang original, kena berusaha kuat tolak dan bantah puak politikus Zombi dan mendiang dapigs kuat-kuat. Pegang dan gigit amanah serta wasiat tok nenek moyang kita dulu:-

Hak kita Hak Kita
Hak Orang Hak Orang
Hak Orang Kita tak nak
Hak Kita jangan lagi di beri kepada orang

Apa caranya ? Caranya ialah kita tolak semua calon-calon Politikus Zombi dan calon-calon barua mendiang dapigs dan calon-calon mendiang dapigs waima nama mereka ada bin dan binti sebab keturunan mereka dah sah bukan Melayu pribumi !

Bila lagi nak PRN Selangor neyh ? 
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...