Isnin, 22 Jun 2015

GABUNGAN MELAYU PRIBUMI TOLAK GAGASAN ARWAH PASMA & MENDIANG DAPIGS PKR.



BISMILLAHI - ALLAHU AKBAR ! Ini kenyataan Politikus Zombi yang bercita-cita nak jual & gadaikan semua Hak Melayu Pribumi dan Tauhid ISLAM . 

“Kami akan lawan PAS. Kami akan hancurkan PAS. Kami akan kuburkan PAS.
“Tolak BN tolak PAS. Pilih PASMA........,”

Memang puok-puok Politikus zombi akan tubuhkan sebuah parti kecik selepas aidilfitri. Misi mereka untuk hapuskan PAS , UMNO & BN. Misi utama mereka ialah menjadi Khadam Setia kepada mendiang dapigs sebab mendiang dapigs beri mereka makan. 

So, mendiang dapigs tak kan berani nak bubar DUN Selangor sebab tahu akan kalah terok. Jadi mereka berpakat dengan PASMA untuk tubuhkan parti baru bertanding di smeua kawasan PAS bertanding. Politikus zombi merancang tapi ingat Allah Hu Ta'ala yang menentukan, 

Kesemua gerakan politikal dan aspirasi politikal PASMA PKR DAPIGS akan terus terkubur menjelang PRU 14. Melayu Pribumi semuanya di seru agar menolak sekeras-kerasnya semua calun-calun PASMA, DAPIGS & PKR. 

Mat Syabu percaya bahawa PAS tidak lagi dapat undi bukan Melayu. Tapi Mat sabu lupa bahawa Melayu Pribumi tidak lagi akan beri undi kepada PASMA, DAPIGS & PKR.  Puok PASMA yang dipimpin mat syabu dan pahrolrazi menuju ke neraka jahanam, langsung tak endahkan seruan Melayu Pribumi agar jangan berpecah lagi. 

Kedua politikus zombi tu beserta dengan segala para arwah pengikut mereka tetap nak berpecah-belah gak. Sanggup membahayakan masadepan politikal Melayu Pribumi demi ketaatan mereka kepada mendiang dapigs. Punyalah bengap Politikus Zombi cam diaorang tu ! Bila bangsa sendiri yang berkuasa & bertakhta, di tentang habis-habisan. Ni nak percayai plak bangsa Zionis Timur mendiang dapigs? Cehhhhh ! amat bongok lagi bebal diaorang tu dan memang patut Melayu Pribumi tolak mereka mentah !

Bila bangsa sendiri berkuasa mahu ditumbangkan ! Dan mahu menyerahkan Kuasa Pemerintahan kepada bangsa zionis Timur mendiang dapigs ! Bongok punya politikus zombi. Daripada berazam begitu bukan ke lebih baik sendiri berkuasa dan menguasai ? Bukannya menjadi hamba badi kepada bangsa zionis Timur mendiang dapigs.

Melayu Pribumi yang jalur & jurai keturunan mereka masih asal-asli yang memegang Tali Bumi Tali Benih haruslah segera menolak gagasan & aspirasi serta agenda proksi-proski puok zionis Timur mendiang dapigs daripada PASMA. 

Adat Melayu Pribumi kita ikuti bidalan tok nenek moyang kita yang ni 

Bila bulu Kusut, Paruh Betulkan
Bila Paruh Kusut, Kaki Betulkan
Kita Melayu Pribumi beradab sopan. Tapi bukan jenis yang boleh di buli sesuka hati oleh Politikus Zombi dan kroni-kroni serta proksi-proksi mereka. 

Kita ada maruah harga diri. Kita bukan seperti puak arwah-arwah yang suka melawan ketua dan suka membenci apasaja mengenai budaya Melayu Pribumi. 

Kita Melayu Pribumi berhak menentukan halatuju negara ini dan kesemua politikus Zombi tiada berhak menentukan halatuju bumi bertuah ini.

Tok nenek moyang kita cuma beri izin mereka tumpang berteduh dan bukannya menyerah kuasa kepada mereka ! Kena faham tu betul-betul !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...