Jumaat, 20 Mac 2015

MENANTU BARU PM KITA

Tahniah diucapkan kepada PM kita yang baru dapat menantu baru. Ambe harap takde le gosip karot mengarot ditimbulkan di belakang hari.

Maklumlah, ramai dok jaki dengan PM. Ramai hentam dan kritik PM macam macam benda.

Sejak anwar berahim kuar jel dulu sampai sekarang, PM asik kena kutok macam macam dek ketumchai.

Anwar Ibrahim masuk jel semula pun, tak abis-abis lagi musuh dan lawan kutok PM.

Apa pun PM duk terima saja apa orang nak cakap. Agaknya PM pun sedor, orang nak cakap apa pun, tak kan luak apa apa. Beliau masih dan tetap PM gak.
Orang yang kutok dan doakan kecelakaan kepada PM, ramai yang dah berpindah alam.

Ya la, at least kita ada PM yang masih ada hati perot dan ingatan kat rakyat.
PM gentleman politician. Dok sabar. Sanggup tahan telinga. Kadang-kadang terlepas gak cam kat dalam PAU hari tu.

PM ne manusia biasa gak. Tak jauh beza mana pun dengan semua pengutok dan pengkritik beliau. Kecuali beliau adalah PM manakala pengutok, pencerca dan pengkritik beliau je blom dapat menjadi PM. Yang ada tu, hanya dapat jadi banduan jek dan hilang kelayakan menjadi ahli Parlimen waima kerusi tak kosong (kosong gak sebab tak dapat nak hadir sidang parlimen) Ha ha ha.

Susah gak kerja jadi PM MALAYSIA ini yer. Macam-macam karenah dan peel maknusia nak di layan dan keluhan nak di dengar.

Asal silap je sikit, siaplah berhari-hari pengkritik duk kutok. Haish.

Camanalah yer nak puaskan hati semua orang. Ada je benda yang tak kena kat hati orang. Dan asik nampak salah di mata-mata orang.

PM Kita ni stedi. Di buat khas lali dengan segala benda. Sikit pun tak melawan balik.

Bila difikirkan semula... haish bukan mudah nak dapat cam PM kita. Tak mudah tersinggung dan tak mudah mengalah.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Saya ingin menyampaikan kepada seluruh Tki yang bekerja di negeri orang saya pak ali seorang TKI DI ARAB SAUDI pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan hamil gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak kebetulan suami saya buka-buka facebook mendapatkan nomor aki katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah jadi saya coba hubungi aki karna saya pikir tidak ada salah,nya kita coba dan minta angka bocoran angka yang di berikan aki 4D untuk singapura yaitu (2314) ternyata betul- betul tembus 100% bagi saudarah-saudar adi indo mau di luar negeri apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah anda hubungi aki di nomor 081-242-294-597-silahkan buktikan sendiri demi allah saya sudah membuktikan angka dari aki sekrang giliran anda membuktikan,nya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...