Selasa, 17 Mac 2015

JEMBALANG PUAKA YB EVANGELISTA DAPIGS WAJIB DILUCUTKAN KEWARGANEGARAAN.

DAPIGS ialah sebuah parti politk yang amat 'troublesome' dan 'troublemaker'. Ianya sebuah parti politik yang tertubuh selepas Merdeka dan jenis tak reti bahasa punya. Tak tahu nak hormati undang-undang. 

Dalam kepala otak puak dapigs hanya ada kebencian dan kemarahan serta amat anti Malaysia. 

Dapigs juga anti Perlembagaan. Anti Sejarah Tanah Melayu. Cukup jaki dengan Raja-raja Melayu. Tak reti nak hormat pihak lain. 

Dapigs sentiasa bermain api sentimen kebencian melampaui batasan dan hak-hak dalam Perlembagaan. Asik komplen 24 jam pasal Malaysia. 

Dapigs jugak suka benor menipu dan berbohong. Amat suka tengok rakyat bergaduh sesama sendiri. Suka sangat mengutuk. Suka sangat mengeji. Suka sangat mencela. Suka sangat bikin cerita karot-marot yang amat mengarot. 

Semua benda dapigs nak ubah dan nak tukar. Suka buat tuduhan macam-macam. Suka sangat usik hak-hak Melayu, pertikaikan status agama Islam selaku agama bagi Persekutuan Malaysia. Suka buat kacau sana sini. Suka bergosip macam-macam. 

Dapigs amat suka menghina rakyat yang menolak cauvinisma dan evangelisma mereka. Mereka cukup benci dan amat marah kat orang yang mengkritik mereka. 

Dapigs sentiasa nak tunjuk bagus waima sesama mereka kantoi buat macam-macma kesalahan dan kesilapan. 

Dapogs jugak amat tak suka Hudud dilaksanakan. Dan seboleh-bolehnya dapigs nak halang Hudud dilaksanakan di Kelantan. Sampai dapigs sanggup bersengkongkol dengan puak PASMA lawan PAS. 

YB-YB dapigs plak tak fasih bahasa kebangsaan. Bila bercakap menggunakan Bahasa Kebangsaan, bunyi cam itik tertelan biji nangka. Dapigs ni cam anti Bahasa Kebangsaan.

Dapigs pun ego sombong berlagak egois cam Malaysia ini harta pesaka mak bapak diaorang. 

Kebebasan yang diberikan kepada puak dapigs selalu disalahgunakan oleh dapigs bagi tujuan-tujuan destruktif. Sampai naik muak dan jemu la rakyat dengan cauvinistik dapigs ne. 

Molek sangat kalau dapigs ini diharamkan saja dan dibubarkan melalui desakan majoriti Pengundi Berdaftar.

Dan paling molek, lucutkan saja kewarganegaraan semua YB-YB Evangelista dapigs yang suka bikin kacau dan mengutuok PDRM dan Raja-raja Melayu. 

Dah lah tak fasih Bahasa Kebangsaan, lagi mau tunjuk langsi sana sini. Haish.

1 ulasan:

Jane Duncan berkata...

Kebanyakan orang sembahYANG tapi DAPIGS sembahWANG! itulah tuhan mereka!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...