Sabtu, 11 Mei 2013

PASKA #PRU13 - DAP HENJUT PAS & PKR PENAIK PERKAUMAN CINA, KIT SIANG KAKI KELENTONG NO 1.


Hasil didikan Ekstrimis Perkauman Cina oleh DAP


Salah Didikan DAP ke atas anak-anak muda Cina.

Kita jangan tanya lagi APA ORANG CINA MAHU sebaliknya kita tanya APA PILIHAN ORANG CINA?
Apakah benar DAP tersasar dari sasaran mereka dalam PRU 13?
Sebenarnya DAP telah mencapai 100% matlamat mereka dalam PRU 13.
Jangan nak percaya la drama-drama yang sedang berlaku di kalangan pemimpin DAP PKR PAS. Itu semua drama daaaa.
Apasaja yang keluar di dalam suratkhabar Cina pun jangan percaya lah.
Itu semua sebahagian skrip-skrip yang sudah disediakan sebelum PRU 13 lagi. 
Azmin Ali kritik Anwar Ibrahim dan nepotisma dalam PKR ? Itu skrip lawak je la. 

DAP sedar mengenai Mentaliti UMNO mengenai 'Kongsi Kuasa' dan 'Barisan Nasional'. Kejayaan DAP berasaskan kepada pemahaman 'Mentaliti' tersebut. DAP menjadikan 'Mentaliti' itu sebagai suatu 'Mitos' dan suatu kekecewaan kepada UMNO, Barisan Nasional dan pengundi Cina. DAP berjaya menjadikan konsep 'Kongsi Kuasa' dan 'Barisan Nasional' sebagai tidak relevan samasekali.

Pengundi Cina tak rugi apa-apa pun dalam PRU 13. Setakat takde wakil dalam kerajaan apa ada hal pun dengan mereka? Mereka sudah ada Selangor dan Pulau Pinang 100% di bawah telunjuk mereka. Kini mereka sudah mempunyai Kuasa Politik untuk membuat polisi-polisi yang menguntungkan ekonomi, sosial, pendidikan dan politik mereka. Mereka hanya menunggu masa sahaja untuk menguasai di peringkat pusat.

Untuk dua generasi akan datang inilah halatuju politik orang Cina di Malaysia. Yakni Cina dengan urusan mereka serta mengasingkan diri dari arus perdana politik kaum lain. Sehinggalah mereka kehilangan hero-hero mereka di persada politik negara.

Sebarang usaha untuk bekerjasama dengan mereka sudah menjadi suatu Mitos dalam masa terdekat ini. Kebajikan mereka sudah pun mampu di jaga dan dilindungi oleh DAP dan rangkaian mereka di seluruh dunia.

Mana-mana komuniti orang Cina di dalam pdm-pdm di mana kawasan pilihanraya Parlimen dan DUN dimenangi oleh BN akan berlakon dan berdrama sahaja. Buat masa ini adalah lebih baik membiarkan saja orang Cina dengan cara mereka dahulu sehinggalah mereka kehilangan tempat bergantung dan hero-hero mereka lenyap di kalangan mereka. 

Inilah masanya untuk meningkatkan kekuatan orang Melayu dan peribumi serta komuniti India sehingga persaingan di pasaran terbuka menjadi amat sengit. Tak perlu lagi risau dan takut mengenai pandangan negatif dan kritikan berbaur perkauman. 

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...