Rabu, 22 Mei 2013

ELAKKAN TINDAKAN REAKSIONARI BAGI MENGALAHKAN TINDAKAN REVOLUSIONARI PUAK DAP & PKR SOSIALIS.


Kita berhadapan dengan arus gelombang Sosialisma radikal yang menuntut agar perubahan dilakukan melalui jalan revolusi. Di pihak Sosialis kita di label sebagai golongan reaksionari. Mudah cakap, reaksionari pada minda revolusionari ialah puak pemikiran kolot, kononnya lah. Walhal bila kita benar-benar fahami minda revolusionari akan terdedahlah segala wajah hipokrasi mereka dalam semua hal.

Pada minda revolusionari mereka adalah agen perubahan yang membawa harapan-harapan baru kepada masyarakat dan negara., kononnyalah. Puak revolusionari begitu percaya dan taksub tahap gila babi punya dalam semua tindakan mereka adalah benar dan betul. Mereka percaya tindakan mereka adalah untuk 'memperbetulkan' semua yang 'Tak betul' dalam masyarakat dan negara. Tak perlu ambe beri contoh kerana anda sendiri tengok dengan mata kepala sendiri semua tindakan-tindakan revolusionari sejak mereka melaungkan slogan Reformasi bersama Anwar Ibrahim.

Sosialisma sendiri merupakan satu 'Jenama Songsang' yakni mengajarkan kepada individu bahawa nafsu perlu dibebaskan sebebas-bebasnya. Kononnya itulah satu-satu jalannya untuk mencapai kebahagiaan dan keadilan! Jauh terpesong dari ajaran Islam yang mengajarkan kita agar 'mengekang' nafsu untuk mencapai kebahagian dan mengubah nilai-nilai negatif kepada positif.

Melalui ajaran Islam kita mengenal dan mampu tahu apakah nafsu dan fungsi sebenarnya dalam diri manusia. Islam tak pernah mengajar kepada kita untuk membebaskan nafsu sebebas-bebasnya kerana nafsu itu sentiasa di dorong oleh sifat 'Ammarah' yang mampu menjadi pemusnah total. Kerana melalui sifat Ammarah itulah manusia mampu dikuasai sepenuhnya oleh musuh utama manusia yakni syaitannirojiim. Sifat Ammarah itu perlu tapi bukan diamalkan dalam keadaan terlalu radikal dan melampau-lampau sepertimana diajarkan oleh Cina DAP dan sosialis radikal PKR. 

Sosialisma pula mengamplifikasikan sifat Ammarah itu sebesar-besarnya sehingga melampaui batasan. Sosialisma mendidik manusia menjadi seorang pemarah. Semua benda nak dimarahnya. Kalau terbersin pun mereka menjadi marah sampai nak menggulingkan kerajaan. Begitulah tahap jahilnya minda mereka.

Bila semua dah ikut 'Marah' masing-masing akibatnya jadilah sepertimana dicerminkan dalam keputusan PRU13 lalu. Ianya perlu dihentikan. Bagi menghentikannya, kita semua perlu menolak politik kebencian dan mula mempersoalkan tindakan dan hujah-hujah Cina DAP dan sosialis radikal PKR. Jentera Perang Persepsi jahat Cina DAP dan sosialis radikal PKR perlu dihapuskan samasekali.

Kesemua pemikir dari semua kaum perlu bertindak segera untuk menghentikan dan menghapuskan KEMARAHAN yang setiap hari ditiupkan oleh Cina DAP dan sosialis radikal PKR. 

Dalam meredakan kemarahan yang dicetuskan oleh Cina DAP dan sosialis radikal PKR, kita seharusnya menggelak daripada menjadi REAKSIONARI. Semua tindakan REAKSIONARI perlu dielakkan. Kita harus berdepan dengan tegas dan berani semua tindakan revolusionari. Setiap tindakan dan perkataan mestilah nampak bijak dan betul pada pandangan masyarakat. Menewaskan dan mengalahkan jentera persepsi jahat Cina DAP dan sosialis radikal PKR adalah langkah pertama ke arah itu. 

Bagi meredakan 'amarah' yang dicetuskan oleh puak sosialis radikal DAP dan PKR, DS Najib memperkenalkan 'Janji DiTepati' dan 'Wassatiyah'. Keduanya bertujuan mengembalikan semula rakyat Malaysia ke jalan yang betul mengikut model dan asas kenegaraan kita.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...