Isnin, 27 Mei 2013

BILA GRANPA LIM SODOM NAFI ITU BERMAKNA BETUL LAH DAP BAYAR RBA RM108 JUTA.

Memanglah granpa Kit Sodom akan menafikannya. Nak cari nahas kalau mengaku? Kerana bila mengaku, rakyat akan persoalkan dari mana sumber kewangan yang begitu besar untuk menampung kehidupan mewah dan berlebihan RBA tersebut. Bukan susah pun nak baca mentaliti puak DAP ne. Bila mereka menafikan sesuatu perkara maka perkara itu adalah sebaliknya. 

Lagipun bak kata rakan bloger The Flying Kick, sejak bila Kit Sodom pernah mengaku apa yang beliau dan DAP buat selama 30 tahun ini? Hatta bukti kukuh dan jelas depan mata pun, Kit Sodom dan DAP akan menafikannya. DAP memang terkenal dengan Budaya Penafian dan menyalahkan oranglain. Tengok je la pemilihan CEC DAP sendiri.

Korang tentu masih ingat mengenai DANA GERAN SELANGORKU RM350 juta yang diumumkan dalam bajet PKR Selangor. Sekarang ko sendiri dah tahu ke mana sebahagian besar wang tersebut digunakan. Patutlah selama lima tahun yang lepas, kerajaan DAP dan PKR taknak buat perumahan awam mampu beli. Rupa-rupanya, DAP dan PKR nak beri makan secukupnya kepada RBA mereka. Sanggup DAP dan PKR biarkan rakyat menderita semata-mata mahu 'membela' RBA. 

Penafian granpa Lim Sodom, membuktikan pendedahan mengenai dana-dana asing dan penyalahgunaan dana awam oleh DAP dan PKR; selama ini adalah betul dan benar. Penafian itu juga, membuktikan bahawa DAPlah penyebab utama polarisasi kaum selepas PRU13. Penafian itu juga, membuktikan DAP adalah anasir subversif yang amat bahaya kepada rakyat.

Penafian itu juga, membuktikan betapa jahatnya DAP dan PKR dalam berpolitik. Penafian itu juga, membuktikan Politik Kotor adalah mainan DAP dan PKR. Penafian itu juga, membuktikan DAP dan PKR tak pentingkan kebajikan rakyat. Penafian itu juga, membuktikan DAP dan PKR memperalatkan rakyat. Penafian itu juga, membuktikan DAP dan PKR tidak berniat untuk berkhidmat kepada rakyat.

Penafian itu juga, membuktikan DAP dan PKR menggalakkan Hak Kebebasan Bersuara disalahgunakan !

Dan untuk anda semua, di bawah ini adalah pesanan-pesanan untuk anda sampaikan kepada DAP dan PKR.





Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...