Khamis, 30 Mei 2013

ANWAR SPRING-ROLL & TSUNAMI TONGKANG CINA PECAH - PUNCA POLARISASI KAUM MENUJU KEBINASAAN.

DS Dr Zahid Hamidi berkata benar ! Ketika menjenamakan gerakan menggulingkan negara ini oleh DAP dan PKR sebagai ANWAR SPRING. Ambe tambah sikit lagi ANWAR SPRING-ROLL. Dua perkara tersebut membawa negara ini ke jurang kebinasaan. Pertama, Anwar Spring-Roll dan kedua Tsunami Tongkang Cina Pecah.

Kedua-dua gerakan itu mempertajamkan konflik dan pertentangan sosial. Menggugat keharmonian dan toleransi antara kaum/ agama. Sekian lamanya, kita mampu berjenaka dengan rakan-rakan yang bukan sebangsa dengan kita. Waima berbeza ideologi politik. Tapi sekarang, kerana dua orangtua nyanyuk, Lim Sodom (72 tahun) dan Anwar Ibrahim (66 tahun), kita sudah bermasam muka sesama sendiri. 

Bukan soal rasuah, bukan soal nepotisma, bukan soal salah urustadbir, bukan soal SPR, bukan soal keganasan polis ; tapi soal salah dua ekor berok tua tersebut. Mereka berpolitik tak kenal hati perut. Mereka menghasut sesuka hati tanpa peduli apa akan terjadi. Mereka sengaja mengajak rakyat turun ke jalan-jalan untuk menggulingkan negara sendiri!

Politik ialah silapmata angka dan prasangka. Dua ekor tu cukup mahir dalam permainan tersebut. Yang salah jadi betul, yang betul jadi salah dek permainan silapmata dua ekor tu. Ini bukan soal Tsunami Tongkang Cina Pecah pun. Entah berapa ramai je yang warga Malaysia yang berada dalam 90% tersebut. Ambe yakin lebih ramai warga Tongsan impot mari punya yang guna kad pengenalan palsu. Mana sah diakumulasikan semua undi DAP, PKR dan PAS sebagai UNDI AKUMULASI PAKATAN RAKYAT. Sebabnya PAKATAN RAKYAT tak bertanding .

Anwar Spring-Roll dan Tsunami Tongkang Cina Pecah adalah punca dan cetusan polarisasi kaum di Malaysia. 



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...