Selasa, 28 Mei 2013

10 KATAK LOMPAT & TONGKANG CINA PECAH, DI AMBANG PERDAMAIAN NASIONAL.

Ada ambe nak kisah pasal Tsunami Tongkang Cina Pecah? Pepatah Melayu, 'Kecoh Macam Tongkang Cina Pecah' dah lama tak kedengaran. Kali ini pepatah itu bakal berkumandang semula. Bakal menjadi terkenal dan meniti di setiap bibir termasuklah orang tua kutok nyanyuk nama Lim-Kena-Sodom.

DS Najib bakal memperkenalkan Pelan Tindakan di sebut Perdamaian Nasional (National Reconciliation). Pelan itupun sudah di sanggah oleh Bapa Cauvinis Malaysia, si Lim-Kena-Sodom. Ditertawakan olehnya sebagai Tindak Balas Nasional (National Retalliation). Apa nak heran dengan minda si tua nyanyuk tu yang dah jadi Kecacatan Nasional (National Retardiation). Kita nak berdamai, orangtua nyanyuk tu nak bergaduh.

Peel Cina DAP memang sebiji macam 'Tongkang Cina Pecah'. Dok riuh sana-sini, ajak orang Cina menolak pilihan menjadi warga Malaysia. Berapi-api menghasut orang Cina berlawan dengan orang Melayu. Memetik kata-kata Tun Daim, orang Melayu tak memilih dilahirkan Melayu, orang Cina tak memilih dilahirkan Cina, tapi kita semua memilih menjadi warga Malaysia. Oleh itu, berdamailah kerana kepentingan negara didahulukan. 

Kepimpinan radikal sosialis cauvinis anarkis DAP dan PKR bukan lagi sudah hilang kewarasan, malah mereka telah hilang nilai kemanusiaan sejagat mereka. Kepimpinan mereka adalah kepimpinan bayangan Raja Iblis. Sekutu kuat Zionis dan Dajal Al Masikh.

Dalam kekalutan sindrom Tongkang-Cina-Pecah, dikatakan ada 10 ahli parlimen PKR bakal melompat masuk ke BN. Mungkin sebagai 'Bebas' yang mesra BN. Pertemuan sulit telah di buat. Mungkin ramai lagi bakal mengikuti jejak langkah mereka. Mereka pun dah muak dan culas dengan sindrom Tongkang -Cina-Pecah yang melanda kempimpinan anarkis radikal PKR-DAP.

Ini diperkuatkan lagi dengan apa yang berlaku di dalam Kongres PKR baru-baru ini. Ramai yang sudah mengutuk keras Khalid G. Ramai yang mahu tendang keluar Wan Azizah. Ramai yang mahu halang gandingan Azmin-Nasution. Ramai yang mahu Sam Ketot digantikan. Kemelut dalam kemelut. Lama-lama tenggelam dalam selut. Semua jadi badut dek kerana Anwar Ibrahim kalut kelam kabut.

Semakin banyak kalut yang di buat badut-badut dalam DAP-PKR, semakin hebat Kempen Boikot Barangan Cina-DAP akan digerakkan. Semakin banyak demo kelam kabut, kempen Boikot Barangan Cina-DAP diperhebatkan. Kepada 97% pengundi Cina di Malaysia, silalah anda membuat pilihan sekali lagi, Samada anda mahu kekal menjadi CINA CAUVINIS atau menjadi CINA MALAYSIA yang menerima KONSEP KONGSI KUASA.

Setiap pilihan anda akan tetap mendapat tindak balas. Anda pilih yang baik dapat tindak balas baik. Anda pilih yang buruk maka tunggulah saat di mana semua bisnes anda melingkup.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...