Sabtu, 30 Mac 2013

#GE13 - PKR RANCANG RUSUHAN DI 10 LOKASI PEMBUANGAN UNDI.



Rakan beloger Angin Perubahan telah lama mendedahkan dokumen di atas. Sejajar dengan apa yang telah lama didedahkan dan dibongkar oleh rakan beloger AIDC.  Sebelum ini sudahpun diterbitkan mengenai perancangan 10 kejahatan PKR menjelang PRU 13. Kebanyakannya sudah pun terlaksana. 

Perancangan melakukan kekecohan di sepuluh lokasi pembuangan undi merupakan langkah-langkah PKR bersama DAP dan PAS untuk membangkitkan kemarahan dan kekecewaan para pengundi kepada SPR. Apakah tujuan dan matlamat PKR berbuat demikian?

Salah satu kemungkinannya ialah untuk memberikan gambaran sebarang keputusan PRU 13 tidak sah dan kemenangan BN adalah hasil penipuan. Selebihnya anda sendiri boleh dikirkan. 

Sebelum ini pun Pakatan sudahpun melakukan gerak kerja menghakis kepercayaan kepada SPR. Yakni melalui siri BERSIH dan 8 tuntutan BERSIH. Seterusnya sudah pun di dedahkan persepsi yang disebarkan oleh Anwar Ibrahim mengenai 'kemenangan' Pakatan. 

Malah, pemimpin DAP seperti Froggie Lim Toad Siang pun asik terbitkan artikel-artikel mengenai pembubaran-pembubaran otomatis 576 DUN (Kecuali Sarawak) dan Parlimen (pada 28hb April 2013).

Paling jijik bila para pemimpin Pakatan seringkali mendakwa bahawa PRU 13 adalah PRU YANG TERKOTOR. Persepsi negatf mengenai PRU13 sudah pun lama di tiup oleh Pakatan dengan pelbagai cara. Diakui memang ramai yang terpedaya dan terpengaruh. Dibimbangi ... majoriti rakyat bakal dinafikan hak mereka untuk memilih kerajaan yang mereka sukai akibat dakyah-dakyah jahat Pakatan.

Ofkorslah, pihak Pakatan akan menafikannya.
Tapi ambe fikir pihak Pakatan sudah semakin besar kepala.
Kemungkinan besar mereka tak akan menafikannya.
Sebaliknya, Pakatan akan terus menerus mencabar dan mencabar melalui macam-macam jenis provokasi.

Dalam BERSIH 3.0 pun puak Pakatan berani tendang, sepak, pukul anggota polis dan terbalikkan kereta polis apalah sangat pun nak buat kecoh di tempat pembuangan undi.

Kepada semua rakyat Malaysia, ambe nak tanya satu soklan lah .....
Apakah tindakan korang bila dah tahu pakatan nak buat kecoh di tempat pembuangan undi?

Mulai sekaranglah, korang jangan percaya sepatah haram pun apa yang keluar dari mulut pakatan. Kemudian pada masa hari mengundi nanti, korang perati-peratikanlah agen-agen provokator Pakatan. Anda rakamlah apa yang patut jika berlaku apa-apa dari awal sampai habis.

Pastikan anda ada menyimpan nombor SPR, IPD yang berdekatan serta jauhilah dari sebarang provokasi yang berlaku. Cakap je dengan nada tegas " Jangan buat kacau! Kami nak laksanakan hak kami!"

Apa-apa brlaku pastikan anda maklumkan kepada mana-mana anggota polis yang bertugas pada masa itu.

Anda mampu melakukannya !

Anda kena caknalah kalu tidak Hak Anda Dinafikan Oleh Pakatan Melalui REVOLUSI ... tak naya ke anda nanti ???!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...