Ahad, 9 September 2012

SELEPAS PISTOL ANWAR CADANG GUNA BAZOOKA PLAK.


Terbuktilah kepada semua rakyat Malaysia bahawa puak slogan lapok dan ciplak Revolusi Perancis 1770an memang suka main pistol. Kalo dah mampu tunjuk pistol kepada rakyat yang buat bantahan secara aman bayangkan dengan penuh kengerian bila rakyat berdemo aman membantah pepuak gengster tu jika pepuak samseng jadi kerajaan pusat. Bukan air FRU disimbahkan sebab masa tu harga air dah naik tapi peluru hidup akan di simbahkan kepada rakyat. Ini ke amalan kebebasan pepuak samseng dan gengster pakatam jahanam. 

Kelmarin pepuak yang sama.pukul dan belasah rakyat yang berdemo aman di depan pejabat mereka yang menjadi kedutaan kecil kepada regim zionis. Selepas itu maki hamun rakyat yang bantah peliwat tua beri ceramah dalam masjid. Semalam mereka tunjuk pistol kepada rakyat. Lepas ini gerenti mereka akan lepaskan tembakan secara rawak kepada rakyat. 

Puak bakal jadi pembunuh masal ni memang ganas dan brutal. Mereka telah membuktikannya banyak kali. Selepas ini kita akan dengar alasan kononya untuk menjamin keselamatan peliwat tua kerana bodigad terdengar atau ternampak ada orang acukan bazooka. Dahsyat pepuak PKR sebab takutkan cat merah pistol mereka acukan kepada rakyat. Tindakan pepuak gengster pakatam jahanam ini sama macam puak radikal Fasis. Jadi eloklah rakyat tak mengundi mereka lagi  

1 ulasan:

Siberangan berkata...

Slepas pistol Anwar akan bawa geng samurai pulak. Pakai paku dan bintang terbang semua. Sapa kacau, paku dan bintang terbang akan terbang ka tengkok anda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...