Khamis, 2 Ogos 2012

RAFIZI PENJAHAT DI ANGKAT HERO -BAHAYA BUDAYA HEDONISMA PAKATAM.

Si Penjahat & Pemfitnah Di Angkat Menjadi HERO 
Komunis Pembunuh Di angkat menjadi HERO 
Peliwat Di angkat Menjadi Hero 
Pencetus 13 Mei 1969 Di angkat Menjadi Hero 
Sungguh Bahaya Budaya Hedonisma Pakatam 

RAFIZI dan rakannya yang sengaja melanggar perundangan negara BAFIA sudah di tangkap. Gambar mereka berdua bergari tangan kerana kesalahan jenayah disebarluaskan di dalam media sosial. Mereka berdua di anggap HERO pula. Kononnya, mereka berdua mendedahkan penyelewengan. Bayaran khidmat guaman untuk kedua orang tersebut sedang rancak di lobi oleh Regim Pakatam. Nampaknya Dana Awam bakal dibelanjakan lagi secara hangus bagi membela kedua OKT (Orang Kena Tuduh) oleh Regim Pakatam. 

Amatlah melucukan bila kedua orang tersebut di julang dan di puji oleh puak Pakatam sebagai HERO kerana memfitnah dan melanggar peruntukan BAFIA. Kita semua tahu pendedahan oleh keduanya adalah bermotifkan politik jahat. Berniat jahat, Berniat curang. Bukanlah matlamat dan niat mereka mahu mendedahkan sebarang penyelwengan pun. 

Tindakan keduanya adalah bersifat fitnah semata-mata. Mengakibatkan orang yang di fitnah kini di dakwa di mahkamah. Kerana mahu dibuktikan bahawa pendedahan berkenaan adalah fitnah semata-mata. Berapa banyak kejahatan yang sudah dilakukan oleh keduanya yang di julang sebagai Hero oleh puak Pakatam?

Akhirnya kedua orang tersebut menerima padah buruk akibat Politik Kebencian yang diamalkan oleh puak Pakatam. Bagi menutup kekantolan dan ke-MALU-an tersebut terpaksalah puak Pakatam melakukan satu kebodohan lagi yakni menjulang keduanya sebagai Hero! Puak Pakatam berjaya mengaibkan diri mereka sendiri berulangkali. 

Dan kebodohan itu puak Pakatam mahu rakyat mengiktirafnya. 

Adakah puak Pakatam yang menjulang penjahat, pemfitnah, pembohong dan penipu hendak diberikan kepercayaan menerajui m,asa depan negara ini ?

Mahukah kita melihat cucu cicit kita di kemudian hari nanti hidup dalam budaya menjulang tinggi penjahat, penipu, pemfitnah dan pembohong ?

Minta dijauhkan lah. 

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAM A LU
DAP MUSUH ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS JUAL HUDUD, ISLAM & MELAYU 
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...