Khamis, 23 Ogos 2012

KAFIR HARBI CAUVINIS RASIS DAP BERHENTIKAN RAMAI KAKITANGAN MELAYU.

KAH..KAAAH...KAHHH .... SEMATI SEJIWANG SEBANGSAT - PUAK KAFIR HARBI CAUVINIS RASIS DAP DI PULAU PINANG KINI SEDANG GIAT DAN RANCAK MEMBERIKAN IMBUHAN BESAR KEPADA KAKITANGAN MELAYU YANG MENGUNDI MEREKA DENGAN MEMBERHENTIKAN MEREKA TERUS DARI PERJAWATAN!
Satu penghinaan - CUEPACS
Oleh MOHD. AZRAIE MD. YUSOF
pengarang@utusan.com.my
KUALA LUMPUR 22 Ogos - Tindakan memberhentikan ramai kakitangan awam Melayu di Pulau Pinang mungkin ada kaitan dengan hasrat pembangkang untuk mengurangkan 30 peratus jumlah golongan tersebut di negara ini.
Sehubungan itu, Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS), Datuk Omar Osman yang kesal dengan perkembangan terbaru tersebut menasihatkan kakitangan awam agar bijak membuat pilihan pada pilihan raya umum akan datang bagi memastikan nasib mereka terbela.
"Jika benar dakwaan kerajaan DAP Pulau Pinang telah membuang ramai pekerja (kakitangan awam) Melayu dalam pentadbirannya, maka hasrat pembangkang mengurangkan 30 peratus kakitangan awam mungkin menjadi kenyataan.
"Tindakan itu langsung tidak boleh diterima dan ia merupakan satu penghinaan kepada kakitangan awam," katanya ketika dihubungi di sini hari ini. - Utusan Malaysia.
Kerana termakan hasutan dan mengikut ammarah yang tak tau hujung pangkal kini orang Melayu yang mengundi Pakatam Jahanam begitu kesal. UMNO Pulau Pinang tidak kalah dalam PRU 12 lalu. Yang kalah adalah GERAKAN dan MCA. Yang menerima bahana dan impak negatif dari kemenangan Pakatam Jahanam ialah orang Melayu yang sebenarnya majoriti di Pulau Pinang. Kaum India juga turut didiskriminasikan oleh pentadbiran kafir harbi cauvinis rasis DAP Pulau Pinang. Malah anak kelahiran Pulau Pinang dari etnik Cina turut dipinggirkan oleh kafir harbi cauviis rasis DAP apabila mengimpot Guan Eng dari Melaka untuk menjadi Ketua Menteri. 

Tidak lama dulu seorang pemikir puak kafir harbi cauvinis rasis DAP menyatakan hasrat untuk melaksankan polisi genosid dan penghapusan etnik melalui diskriminasi ras, agama dan fahaman politik. Polisi tersebut ialah mengurangkan jumlah kakitangan awam kepada 30%. 

Tapi jumlah yang dikurangkan itu sebenarnya hanya melibatkan satu kaum sahaja iaitu kaum Melayu yang menjadi majoriti di Malaysia ini. Dulu semasa kenyataaan berbaur genosid dan penghapusan etnik itu dipertikaikan, cacaingok pakatam mempertahankan puak kafir harbi cauvinis rasis DAP. 

Apabila ramai kakitangan awam negeri Pulau Pinang dari kaum Melayu diberhentikan cacaingok Pakatam Jahanam haramjadah tidak bersuara pula. Mereka begitu merestui dan begitu takutkan pemimpin kafir harbi cauvinis rasis DAP yang jauh lebih kecil daripada majoriti Melayu. 

Demikianlah nasib penyokong kafir harbi cauvinis rasis DAP. Sedangkan Tunku Aziz pun di diskriminasi oleh pucuk pimpinan kafir harbi cauvinis rasis DAP. Boleh kah kafir harbi cauvinis rasis DAP dipercayai lagi? Kerana Agenda Genosid dan penghapusan etnik merupakan Agenda Utama mereka. 

Puak kafir harbi cauvinis rasis DAP memperalatkan semua kaum untuk kepentingan politik rasis sempit mereka. Apabila matlamat itu tercapai mereka akan membuang semua alat-alat mereka begitu sahaja tanpa sebarang pembelaan wajar. Pada masa itu menyesal dan menangis airmata darah pun tak berguna. 

Tunggu apalagi? Jom kita humbankan seluruh kafir harbi cauvinis rasis DAP ke dalam jurang kemusnahan dan jangan beri satu undi pun kepada mereka !

1 ulasan:

MMI berkata...

Setuju..Puak2 DApigs hanya menanti masa utk di humbankan oleh rakyat PP hanya masa menentukan..Mohon di linkkan blog sy mahamissa.blogspot.com tk.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...