Selasa, 21 Ogos 2012

13 MEI 1969 KIT SIALAN DI FITNAH.. POOODAH !

KAH ... KAH ...KAH ... KAH ... Akhirnya granpa Kit Sialan menyerlahkan sikap sebenarnya. Sama seperti Anwar Ibrahim. Pembohong Tegar Habitual Bersiri ! Gampang punya bapak cauvinis rasis DAP ! Pemimpin UMNO masakini perlu belajar dari pengalaman menceritakan peristiwa 13 Mei 1969 secara terbuka sehingga akhirnya fakta sebenar sejarah hitam tersebut mampu di putar belit kan oleh pembohong tegar habitual seperti Kit Sialan. Kit Sialan tanpa segan silu dan berasa malu sanggup berbohong lagi untuk menutup kejahatan beliau pada 1969. Kerana itulah filem TANDA PUTERA amat wajar ditayangkan dengan segera bagi menangani 6 klip video terbitan roketkini mewancara pembohong tegar habitual Kit Sialan yang berbohong mengenai penglibatannya dalam tragedi 13 Mei 1969. 




Perarakan jenazah akhirnya bertukar menjadi perarakan kemenangan puak DAP & GERAKAN untuk menghina dan mencela orang Melayu. Sudah tentulah ianya turut diresapi unsur-unsur dan anasir subversif komunis. 

Perangai Kit Sialan ini sama lah dengan perangai pepuak penjahat Rejimen ke 10 PKM. Mereka enggan meminta maaf di atas kejahatan mereka. Sebaliknya mereka menyalahkan pihak lain kerana tidak mahu mengktiraf pembunuh seperti mereka sebagai Pejaung Kemerdekaan. Pejuang kepala hotak mereka! 

Hanya kerana kemerdekaan di capai melalui meja perundingan yang enggan disertai oleh para pembunuh tersebut maka dikatakan kemerdekaan yang dicapai oleh barua-barua British? 

Mereka berjuang menumpahkan darah dan bukan berjuang memerdekan negara ini. Mereka yang bersikap degil dan keras kepala. Kenapa pula setelah tua renta memasing mahu pengiktirafan ke atas semua pembunuhan yang mereka lakukan walaupun negara sudah merdeka?

Begitu jugalah halnya dengan Kit Sialan pada 1969. Setelah menipu pihak polis mengenai perarakan jenazah, kini mahu menipu pula perbuatan jahatnya mencetuskan tragedi 13 Mei 1969 dan mahukan salahkan UMNO? Melampau ! 

Sepatutnya Kit Sialan dan seluruh DAP wajib memohon maaf dan membayar gantirugi kepada rakyat Malaysia akibat perbuatan jahat mereka pada 1969!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...