Selasa, 8 Mei 2012

FAKOF AMBIGA & MAJLIS PEGUAM! KERANA KORANG UMAT ISLAM MALAYSIA SUSAH NAK BUAT UMRAH & HAJI.




Kerana Majlis Peguam, Ambiga dan rombongan PAS diketuai oleh Nik Abduh yang telah melanggar undang-undang negara Arab Saudi, kini jemaah umrah dan haji dari Malaysia mengalami kesukaran dan kesulitan. Tidak seperti sebelumnya di mana jemaah umrah dan haji dari Malaysia dihormati oleh pemerintah Arab Saudi. 

FAKOF Ambiga , Majlis Peguam dan PAS !

Mansuhkan AKTA PROFESION GUAMAN DENGAN SEGERA !!!!

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH PAS BANGSAT!!

ANYWAY TAKDE MASAALAH SEBAB BANGSAT2 PAS BOLEH TUNAIKAN UMRAH DAN HAJI DI KELANTAN SERAMBI MEKAH.

AMBABIGA, PARTI KONGKEK RAKYAT (PKR), DAPIG, PARTI AJARAN SYAITAN (PAS) DAN BAR COUNSIAL PENYEBAB KESUKARAN ORANG ISLAM MALAYSIA UNTUK MENUNAIKAN IBADAH.

LAKNATULLAH!!!

Tanpa Nama berkata...

saya memandang serius perkara ini. PAS dan sekutunya mesti bertanggungjawab sepenuhnya! Kerajaan mesti ambil tindakan! Majlis PEguam patut dibubarkan dan Akta yg berkenaan penubuhan Majlis peguam mesti dipinda!! Jawab Nik Aziz!! jangan buat2 epilepsi pulak! Mana si tokoh negarawan sastera tuu?? Tolong jawab?! janganlah buat2 selektif memori pulak!!!

Tanpa Nama berkata...

Sastrawan tu stone macam kena gam hidu je lah. Syok sendiri sebab Ambiga & Aljuburi je yg buat2 faham sajak dia.Kepentingan bangsa sendiri diketepikan, asalkan karyanya seolah difahami oleh seniman2 pantat dan siswa2 longkang, Dia ni dulu pun suka karang cerita2 pantat, cerpen2 longkang jugak mirip kepada seksologi,taraf sastrawan medioker. Tapi dalam alam pesuratan Melayu yang gersang,satu ranting kering sudah diangkat sebagai satu pokok yg rimbun, akhirnya menjadi tempat bertenggek petualang bangsa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...