Selasa, 8 Mei 2012

AL KISAH TANGGANG PKR DENGAN DUA ORANG AHLI SIHIR WANITA PKR.


AL KISAHNYA, kem Tanggang PKR akan membalas dendam kepada kem Khalid G. Tak lama lagi kita bakal menyaksikan pula aksi-aksi panas Khalid G didedahkan oleh kem Tanggang PKR. Apa lagi modal kem Tanggang PKR untuk membalas dendam ? Otak mereka pun tak lah secerdik mana sebab 'kepala' satu lagi asik di eskrem kan oleh kekasih-kekasih gelap mereka. He he he .. jangan marah lah. 

Ahli sihir wanita dari kem Tanggang PKR, Zuraida Ampang pun dah sound check kat Khalid G kerana hanya beri kenyataan sinis ' NO KOMEN' bila di tanya oleh wartawan mengenai aksi eksrem Azmin Ali Si Tanggang PKR. Punyalah marah ahli sihir Ali Si Tanggang. Makin bertambah hangin puak kem Tanggang PKR bila terbitnya klip video luahan suara hati Mak Tom mengenai peel Azmin Ali si Tanggang. Mak Tom plak kena maki dan di cerca oleh puak kem Tanggang PKR. Teruk moral PKR nie. Dari pemimpin sampailah ke penganutnya. Malah Azwan Ali pun dok cerca ibu nya sendiri. 


Sekur lagi ahli sihir wanita PKR versi Tamil Tiger Eelam pulak si Irene Pundekmasin dok melalak memburukkan negara sendiri. Irene Pundekmasin berbohong mengatakan Malaysia tidak mempunya perundangan bagi melindungi hak pekerja warga asing. Kenyataannya itu di bidas dengan penuh sini oleh Dato' Sri Utama Rais Yatim di akaun fesbuknya (RAIS YATIM II)


Inilah rupa gambaran sebenar pepuak yang kata perjuangkan hak majoriti rakyat yang mereka sendiri pun terlupa majoriti rakyat masih menyokong Barisan Nasional. Pepuak pedajjal ni baru berkuasa di empat buah negeri tapi korang tengoklah sendiri hampir musnah negeri-negeri ayng pepuak pedajjal itu tadbir, satu hapa pun takde yang menyumbang kepada negara. Masaalah penyelewengan hasil pasir, monopoli konsesi pasir dan bekalan air mentah serta banjir kilat di kawasan-kawasan perbandaran di Selangor pun pepuak pedajjal itu tak mampu nak setelkan. Dah tu camana nak tadbir 14 buah negeri ?

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...