Jumaat, 20 April 2012

PESTA HARI KE 6 MUDA MUDI PR DRAKULA DI DATARAN MERDEKA.



HARI KE 6. Nampaknya rakyat semakin celik dan menjauhi diri daripada terlibat dalam sebarang bentuk REVOLUSI JALANAN. Hanya segelintir pepuak PKR DAP & PAS tegar saja yang masih berdegil dan buat-buat bodoh . Alangkah elok kalau rakyat sendiri yang menyuarakan bantahan mereka kepada para peserta rusuhan awam terancang BERSIH 3.0 tersebut. Biar diaorg tahu bahawa rakyat pun dah nyampah giler kat diaorg. Di bawah ini adalah wajah seorang yang bermimpi nak jadi macam Tok Komunis nya dan Che Guevara. Masaalah betol budak nie sebab gara-gara cita-cita dan impian peribadinya, hampir musnah sebuah negara yang selama ini melindungi dan membahagiakan beliau. Ntah tang mana beliau rasa dizalimi dan dianiayai tak tau lah plak. Terbaru SMM tweet katanya nak kosongkan Dataran Merdeka bagi menghormati Konsert DiRaja. Ntah yea ntahkan tidak diaorg ni benar-benar nak kosongkan Dataran Merdeka. Boleh percaya ke depa semua nie? Maklumlah depa nie jenis manusia tak reti bahasa. Asik nak orang ikut cakap depa tapi depa tak pernah nak berlembut dengan mana-mana pihak pun. 




Fahmi Rezza Ketua #Occupy Dataran .. rambut panjang & serabut
Boleh DiPercayai Ke Mamat Nie ?



Mislina Yang Bukan Mahasiswa .... Botak .. adoyai 
Jom tengok klip video di bawah ini ... keadaan sebenar sambutan hambar dan dingin kepada seruan melakukan REVOLUSI ALA MEDAN TAHRIR


TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS DI BULI SEKUTU SAMPAI MATI KUTU
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...