Jumaat, 20 April 2012

BILA PEMBOHONG BERPAKAT DENGAN PENIPU YANG GILA TERHASIL FITNAH BERNILAI RM1.6 JUTA KEPADA SHAFIE APDAL.

ZAHIDA...pemandu gagal dihubungiNONE
Tak Pasal-pasal Zahida Rafik Kena Balun Dengan Zuraida Giler Dari Ampang


Pada kali ini, si penipu berpakat dengan pembohong pulak untuk menghasilkan fitnah bernilai RM1.6 juta. (Hek eleh tak boleh tanding nilai pinangan Anwar Ibrahim kepada Nallakarupan berjumlah RM10 juta).  Setelah berjaya menghasut dan memfitnah kak Ijat dan NFCorp, kali ini orang gila dari Ampang yang pernah menjadi waraganegara Singapura macam Azmin Ali jugak bernyanyi pasal RM1.6 juta di lobi Parlimen. Nyanyian Zuraida Ampang berdasarkan kepada satu Lapuran Polis bertarikh pada 13 Mac 2012 yang diadukan oleh Noor Azman Azemi. 

Di dalam pengaduannya (pengaduan sahaja tau , sesape sahaja boleh mengadu kepada polis mengenai apa saja perkara ke atas mana-mana pihak tanpa perlu memberikan bukti sebagai sokongan) Dalam aduannya, Noor Azman Azemi, pengadu, mengadu kepada polis , antara lain,:-
  1. Dua orang polis nama Hafiz dan Raj pergi ke rumah beliau , bila tarikhnya dan jam berapa tak pulak malaun tu ingat, menyampaikan hasrat Datuk Shafie Apdal agar beliau menjadi pemandu peribadi kepada Zahida Rafik. Ha ha ha ... Wow! Dasat giler malaun nie, MENTERI HANTAR DUA ORANG POLIS KE RUMAH BUAT PERMOHONAN KERJA KAT BELIAU ... ha ha ha ha dua orang anggota polis tau ... kalau orang lain tur nak mintak kerja jadi tukang kebun pun MENTERI TAK HANTAR DUA ORANG ANGGOTA POLIS. Spesil betul malaun ini kan. Dapat jadi pemandu peribadi di atas PERMINTAAN MENTERI MELALUI DUA ORANG ANGGOTA POLIS DI RUMAH BELIAU SEMASA BELIAU MAKAN TWISTIES DAN MINUM AIR KOPI.

  2. Kemudian beliau turut mengadu bahawa ' Beliaulah orang yang dipercayai oleh menteri tersebut' bagi tugas-tugas khas melapurkan segala gerak geri Zahida Rafik. Muakakakkakakakaka. Haduih ... macam-macam cara orang sekarang reka cerita untuk menyakinkan orang ramai bahawa ceritanya adalah sahih dan betul belake.

  3. Lepas tu mulalah malaun tu mengarot yang bukan-bukan pasal menteri itu beri duitlah kepada Zahida Rafik di lokasi pertemuan rahsia lah dan macam-macam lagi lah. Pelik gak sebab tarikh malaun itu di lamar jadi pemandu , malaun tu tak ingat tapi malaun tu boleh ingat setiap tarikh yang kononnya menteri terbabit beri duit kepada Zahida Rafik. Masuk akal tak? Eh macam Anwar Ibrahim jugak ada SINDROM SELEKTIF AMNESIA.
Nak stori sikit lah kat korang semua ni, korang pikirlah sendiri. Si malaun tu pekerja kepada Zahida Rafik.Si malaun itu menurut Zahida Rafik dah rembat duit RM200,000.00 duit yang sepatutnya malaun itu masukkan ke dalam bank akaunnya sebagai pembayaran kepada rakan niaganya di China. Di sini MYNEWSHUB.  
Beliau kemudiaannya membuat laporan berkenaan kejadian tersebut di Balai Polis Dang Wangi dan Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin, mengesahkan menerima laporan itu dan disiasat mengikut Seksyen 406 Kanun Keseksaan atas dakwaan pecah amanah.
Jadi sebelum 13hb Mac 2012 tarikh si malaun tu buat pengaduan ternyata, si malaun itu di siasat oleh Polis di bawah seksyen 406 Kanun Kesiksaan atas dakwaan Pecah Amanah berdasarkan kepada laporan Polis yang di buat oleh  Zahida Rafik terdahulu dari itu. Nampak tak? Si malaun tu nak lepaskan dirinya. Ada kemungkinan besar si malaun tu reka stori takpun di hasut oleh Zuraida Giler dari Ampang.

Zahida Rafik kata malaun tu dah bekerja dengannya selama 5 tahun. Kira belakang balik, maknanya malaun tu setat kerja dengan Zahida Rafik sejak 2007. Malaun tu plak tak berapa nak ingat bila di lamar jadi pemandu oleh menteri berkenaan melalui 2 orang anggota polis di rumah beliau. Antara dua fakta ini, mana yang lebih kredibel dan boleh dipercayai? dah tentu versi Zahida Rafik kan? Petikan dari MyMetro:-
KUALA LUMPUR – Pelakon dan ahli perniagaan, Zahida Mohamed Rafik dilaporkan kerugian berjumlah RM200,000 apabila wang tunai yang sepatutnya dimasukkan ke dalam akaun banknya itu dilarikan oleh pemandu peribadinya.
Zahida yang kini giat menguruskan perniagaan milik keluarganya menyerahkan wang tersebut kepada pemandunya atas dasar percaya kira-kira pada jam 11 pagi Rabu lalu untuk tujuan tersebut sebelum pemandunya itu ‘menghilangkan’ diri selepas itu.
“Saya percayakannya sebab dia sudah bekerja dengan saya hampir lima tahun dan sebelum ini tidak pernah melakukan apa-apa kesalahan,” katanya.
Sebelum membuat laporan polis, saya ke rumahnya. Maklumlah sudah hampir lima tahun dia bekerja dengan saya, saya kenal anak-anak dan ibunya yang tinggal bersama. “Mungkin juga dia ada masalah kewangan atau memerlukan duit, jadi saya ke rumahnya untuk bertanya dan berbincang. Namun ibunya hanya memberitahu dia sudah beberapa hari tidak pulang ke rumah. Jadi, saya tiada pilihan selain melaporkannya kepada polis,” katanya.- MYMETRO
Huh ??? Beberapa hari tiada di rumahnya? Itu ibunya sendir yang beritahu kepada Zahida. Ke mana agaknya si Noor Azman Azemi berada semasa kehilangannya beberapa hari sehingga Zahida Rafik tak dapat ketemunya di rumah kediaman Noor Azman Azemi?

Gossip mengenai Zahida Rafik dengan menteri berkenaan mula keluar sejak 2010 yakni 2 tahun lepas. Jadi ada logik ka itu malaun punya versi pasal itu menteri hantar dua orang anggota polis ke rumah nya untuk melamar pekerjaan untuk beliau? Gosip tersebut tak pernah dibuktikan kebenarannya. Lihat di sini mengenai gosip tersebut ZONARTIS GOSSIP (21hb September 2010)

Lepas tu plak Malaysiakini  pada 18 hb April 2012 melapurkannya kerana Zuraida Gila bernyanyi di lobi Parlimen mengenainya. Zuraida Giler mendakwa saudara Noor Azman Azemi memberikannya sesalinan pengaduan tersebut kepadanya, bila tak tau lah plak.  

Peliknya, Noor Azman Azemi ni boleh muncul di balai Polis Ampang pada 13 hb Mac 2012 dan kemudiannya Zuraida Giler dari Ampang bernyanyi di Lobi Parlimen pada 18hb April 2012. Nampak tak? 

Persoalannya ialah bolehkah kita mempercayai kata-kata seorang yang sedang di siasat oleh polis di atas dakwaan melakukan pecah amanah oleh majikannya? Kemudia boleh ker kita percayai cakap Zuraida Giler dari Ampang nie?

Dalam Al Qur'an pun dah di sebut apabila sampai kepada kita sebarang berita hendaklah kita siasat terlebih dahulu mengenainya. Bawak-bawak berfikir lah mengenainya. PKR ini memang suka suki kepala hotak mereka buat tuduhan dan membina persepsi buruk sangka terhadap orang lain. Berhati-hatilah dengan apa yang disampaikan oleh mana-mana pemimpin PKR terutama sekali apabila mereka sedang menghadapi masalah dalaman yang amat besar.PKR tidak ada sebarang bukti melainkan hanya bergantung sepenuhnya kepada kata-kata si malaun yang disyakki melakukan pecah amanah oleh majikannya.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU 
PKR KAKI PENIPU
PAS DI BULI SEKUTU SAMPAI MATI KUTU.
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...